کد خبر: ۶۱۳۰۶
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد ‌غذایی سازمان دامپزشکی:
دکتر سامد برومندفر اظهار داشت: خوشبختانه اخیراً با موافقت ریاست محترم سازمان و شورای معاونین سازمان، «معاونت مطالعات ارزیابی خطر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام» به این دفتر اضافه شد ...

حکیم مهر: همزمان معاون مطالعات ارزیابی خطر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام؛ معاون بهداشت عمومی و مواد غذایی و معاون بهداشت اماکن و زیستگاه‌های دام، طیور و آبزیان در دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در بین این 3 مورد انتصاب، معاونت مطالعات و ارزیابی خطر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام معاونت جدیدی است که به دنبال موافقت «دکتر علی صفر ماکنعلی» ریاست این سازمان و شورای معاونین سازمان دامپزشکی کشور در مجموعه دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی قرار گرفته است و علاوه بر وظایف مربوط به ارزیابی خطر و ارائه راهکارهای مدیریت خطر؛ مسئولیت تدوین، به روزرسانی و اجرای برنامه های ملی پایش باقیمانده‌های دارو، سموم، فلزات سنگین، مواد شیمیایی و آلاینده‌ها در فرآورده‌های دامی (National Residue Plan=NRP) را هم به عهده خواهد داشت.

بنابراین گزارش، «دکتر جواد امیری» بعنوان سرپرست معاونت مطالعات و ارزیابی خطر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام، «دکتر سعید صادقی» بعنوان سرپرست معاونت بهداشت عمومی و مواد غذایی و «دکتر مجید مختاری» هم بعنوان سرپرست معاونت بهداشت اماکن و زیستگاه‌های دام، طیور و آبزیان در دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور معرفی و منصوب شده‌اند.

بنابراین گزارش، «دکتر سامد برومندفر» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور همچنین از زحمات و تلاشهای بی‌وقفه معاونین قبلی دفتر، «دکتر فضلی‌خانی» و «دکتر تبرائی» در مدت زمان تصدی پستهای معاونت این دفتر تقدیر و اعلام کرد: از خدمات و توانمندی‌های دکتر فضلی‌خانی در پست مسئولیت گروه بهداشت فرآورده‌های خوراکی و دکتر تبرائی در مسئولیت گروه بهداشت اماکن دامی استفاده خواهد شد.

اعلام دلایل تغییرات در معاونت‌های دفتر نظارت بر بهداشت مواد غذایی به دنبال این انتصابات و به ویژه ایجاد معاونت جدید در دفتر نظارت بر بهداشت مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، مرکز روابط عمومی این سازمان لازم دید تا پیرو تحولات و تغییراتی که از آبان ماه سال 1397 یعنی از دو سال پیش تاکنون با انتصاب دکتر سامد برومندفر به سمت مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی رخ داده است؛ نقطه نظرات وی را در این خصوص جویا شود. آن هم در دفتری که در آن تحولاتی همچون تدوین و بازنگری تعداد قابل توجهی ضوابط و دستورالعمل های فنی و بهداشتی؛ طراحی و اجرای 'برنامه‌ها و طرح‌های ملی ارتقاء کیفیت بهداشتی فرآورده های خام دامی'؛ تصمیم‌گیریهای با خرد جمعی و با همکاری و همفکری کارشناسان، متخصصین ستادی، استانی و برون سازمانی و جلب مشارکت و تعامل سازنده با تشکل ها و بهره‌برداران در راستای پیشبرد امور به مانند یک نسیم از بینش ها و تفکرات جدید در حوزه بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور محسوس بوده است.

دکتر سامد برومندفر، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور که عملگرایی و تحولگرایی در دوران تصدی وی در این دفتر رخ داده است به خبرنگار ما می‌گوید: هر مجموعه مدیریتی بویژه سازمان‌های فنی و تخصصی باید بتوانند بر اساس شرح وظایف خود، بطور مرتب اقدام به بازسازی، بهسازی و نوسازی فعالیت‌های خود با بهره‌گیری از خرد جمعی کارشناسان، علوم جدید، تحولات ملی و بین المللی، فناوری‌های نوین و واقعیات موجود نمایند تا بتواند پاسخگوی نیازهای روز جامعه و رفع مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه برای تداوم پویایی و جهت گیری دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در تدوین و به روزرسانی ضوابط و دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در حوزه بهداشت عمومی و مواد غذایی منطبق با معیارهای جهانی، مصادیق علمی و واقعیت‌های موجود کشور، نیاز به آوردن جوانان با استعداد، شایسته، باسواد، خلاق و مسئولیت‌پذیر به عرصه مدیریتی در کنار همکاران با تجربه دفتر در راستای بهینه‌سازی هرچه بیشتر فعالیت‌های این دفتر احساس شد، می‌گوید: در مدتی که در خدمت سازمان و همکاران دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی هستم، اولویت ها و ارکان مهم فعالیت‌های دفتر را بر پایه چند محور مهم تعریف و عملیاتی کردیم که عبارتند از بهره‌گیری از خردجمعی در تصمیمات، شایسته سالاری و جوانگرایی با استفاده از نیروهای جوان، خوش‌فکر و خلاق در کنار کارشناسان با تجربه؛ اصلاح، بازنگری، تدوین و به روز کردن ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعملها اجرایی در راستای بهینه کردن وظایف بهداشتی حاکمیتی و اعمال نظارتها؛ خدمات رسانی صحیح و به موقع به ذی‌نفعان و بهره برداران؛ اعمال نظارتها و پایشهای بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام با تکیه بر ارزیابی، آنالیز و مدیریت خطر (Risk assessment, analysis, management) و اقدامات سیستمی در قالب تدوین و اجرای برنامه های جامع نظارت بهداشتی برای هر گروه از فرآورده‌های خام دامی (گوشت، مرغ، تخم مرغ، شیر، عسل و ...).

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه بر این اساس و با ارزیابی فعالیت دفتر در 2 سال گذشته، خوشبختانه اخیراً با موافقت ریاست محترم سازمان و شورای معاونین سازمان، معاونت مطالعات ارزیابی خطر فرآورده های خام دامی و خوراک دام به این دفتر اضافه شد.

وی می‌افزاید: دکتر جواد امیری از نیروهای جوان، با استعداد، فعال و خوش‌فکر است که بعنوان معاون مطالعات و ارزیابی خطر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام معرفی شده است.

این معاونت علاوه بر وظایف مربوط به ارزیابی خطر و ارائه راهکارهای مدیریت خطر؛ مسئولیت تدوین، به روزرسانی و اجرای برنامه‌های ملی پایش باقیمانده‌های دارو، سموم، فلزات سنگین، مواد شیمیایی و آلاینده‌ها در فرآورده های دامی (National Residue Plan=NRP) را هم به عهده خواهد داشت و قطعاً با سوابق ارزنده آزمایشگاهی و عملیاتی، همت و پشتکاری که از این همکار جوان، با سواد و ارزشمند سراغ دارم، شاهد اقدامات بسیار خوب در یکی از حوزه‌های مهم حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور خواهیم بود.

وی در مورد انتصاب دکتر سعید صادقی هم اظهار می‌دارد: وی بعنوان یکی از نیروهای جوان، خوش‌فکر، باهوش و دارای تجربه کاری در بخش غیردولتی، استان‌ها و ستادی سازمان برای پست معاونت بهداشت عمومی و مواد غذایی تعیین شد که امید است با همکاری سایر نیروهای با تجربه این دفتر در کنار وی، شتاب بیشتری در تدوین، بازنگری و اجرای دقیق‌تر ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل ها با قابلیت علمی و اجرایی، صورت گیرد و البته برومندفر در مورد انتصاب دکتر مجید مختاری به معاونت بهداشت اماکن و زیستگاه‌های دام، طیور و آبزیان این دفتر هم خاطرنشان می‌کند: دکتر مجید مختاری هم از همکاران با سابقه و دارای تجربی مدیریتی در استان و ستاد سازمان است که با اشراف به قوانین و مقررات در حوزه اماکن دامی و صدور پروانه‌ها برای معاونت بهداشت اماکن و زیستگاههای دام، طیور و آبزیان معرفی گردیده است.

به طور قطع ایشان هم با توجه به اینکه سالهای زیادی در پست‌های کارشناسی و مدیریتی استان و ستاد سازمان فعالیت کرده‌اند، آشنایی کامل به مسائل و چالشهای پیش رو در حوزه کاری معاونت مربوطه دارند.

برومندفر در عین حال لازم دید تا از زحمات و تلاشهای بی‌وقفه معاونین قبلی دفتر، دکتر فضلی‌خانی و دکتر تبرائی در طول مدت تصدی پستهای معاونت دفتر تقدیر و تشکر کند و بگوید: «البته کماکان از تجارب و نقش ارزنده دکتر فضلی‌خانی در پست رئیس گروه بهداشت فرآورده‌های خوراکی و آقای دکتر تبرائی در پست رئیس گروه بهداشت اماکن دامی استفاده کافی خواهد شد.»

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در پایان با اشاره به اینکه این تغییرات صرفاً در راستای پویاتر کردن و ایجاد موج دومی از به روز کردن ضوابط، فعالیتها و وظایف دفتر با تکیه بر اصول محوری تصمیمات و اقدامات «دانش محور و مصداقی با قابلیت اجرایی» از طریق بهره‌گیری از انرژی نهفته نیروهای جوان شایسته در تلفیق با تجارب نیروهای با سابقه است، اظهار امیدواری کرد به یاری خدا و تلاش جمعی، هر کدام از مسئولان در عمر کوتاه مدیریتی خود بتوانند گام‌های موثری در راستای تامین و ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و مواد غذایی با منشاء دامی بردارند.

 

انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۸
سوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
26
ای مسلمین، ای مومنین، به داد دامپزشکی برسید..این باقی مانده آبروی دامپزشکی هم با اجرای طرح تب برفکی دام سنگین بهادار به باد میرود. یعنی در این شرایط کرونا باید در روستا چرخید و پول نقد دستی بابت واکسن جمع کرد؟ زشت و غیر فنی نیست؟ اگر چند نفر از کارکنان و خانوارشان از این رهگذر مبتلا به کرونا و خطراتش شوند چه کسی مقصر است؟ ای بزرگان وقتی وزارت بهداشت چند ده هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کارکنانش زیر اسم کرونا میگرفت کاش شما هم چند میلیارد تومن ناقابل برای خرید واکسن تب برفکی میگرفتید که اینگونه مایه کوبهای بچاره را به خطر و زحمت نیفکنید، حتی بقالی ها هم پول نقد نمیگیرند، با گرفتن پول نقد از دامدار در این شرایط کلاسی برای کارمان میماند، در کدام مرکز بهداشت بابت واکسن پول از مردم گرفته اند؟ به خدا ریشه همه مشکلات دامپزشکی از کم کاری ستاد نشین ها است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
یعنی خطر کرونایی شدن پرسنل دامپزشکی کم اهمیت تر از خطر تب برفکی گرفتن گاوها و بی پول شدن سازمان است ! .... ! ایول .. از بهداشت یاد بگیرید که چقدر نیروهایشان را حلوا حلوا میکنند و چقدر ایثار ایثار میکنند و چه پولها میگیرند، هر وقت مریض میشی و میری درمانگاه حتی افتخار نمی دهند لمست کنند و نبض و تب و فشارت را بگیرند ، از فاصله حداقل ۴ متری بصورت نامحسوس معاینه ات میکنند و نسخه می نویسند، چقدر برای خودشان تبلیغ میکنند و امتیاز میگیرند در حالی که ما در دنیا رتبه ۱۵ میزان ابتلا به کرونا و رتبه ۸ تلفات را داریم.
وقتی ما برای خودمان دل نسوزانیم و ارزش قایل نشویم قصه جایگاه دامپزشکی همین است که هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
5
چون نیت پویایی سیستم هست. فقط برا همه دوستان آرزوی موفقیت داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ارزوی موفقیت برای دکتر مختاری داریم که قدرشان را در استان ندانستند ............
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
13
ضمن سلام و تبریک خدمت آقای دکتر جواد امیری خواهشمندم در صورت امکان دستور بفرمایید یک مطالعه و ارزیابی میزان خطر در مورد گرفتن پول نقد واکسن بهادار در طرح تب برفکی انجام شود که آیا ممکن است همکاری پس از دریافت اسکناس از دامدار کووید نوزدهی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اقای دکتر امیری لطفا بفرمایید کارشناس نظارت که هر روز ۳۰ واحد را بازدید میکند خودش عامل انتفال کووید ۱۹ هست یا خیر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
18
.............. قریب به یکسال است میخواهند دستورالعملی در خصوص کرونا ارائه دهند و هنوز به جایی ختم نشده است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
11
آقای دکتر صادقی عزیز از نیروهای جوان و خوشفکر سازمان هستند که حتما می توانند منشا تحولات بسیاری گردند. آرزوی سلامتی و طول عمر بیشتر برای مدیران خوشفکری همچون دکتر برومندفر عزیز که انتخابشون از روی شناخت و نیاز سازمان به تغییر و تحول و پیشرفت دامپزشکی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
3
20
اینها انتصاب حساب نمیشه چون پست رسمی نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به گمانم ما نباید باعث دلسردی نیروهای جوان بشیم.باید فرصت داد
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
19
برای سازمان متاسفم دفتر ارزیابی خطر رو جمع کردن آیا ارزیابی خطر فقط برای دفتر نظارت لازمه؟برای سایر دفاتر ارزیابی خطر لازم نیست؟ ................ قطعا مدیران بعدی اصلاح خواهند کرد.
..........................................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
15
13
انتصاب دکتر صادقی تبریک میگم.ایشان از نیروهای جوان باهوش و فهیم و پیگیر هستند امیدوارم با این انتصاب شاهد تحولات مثبت از سوی ایشان باشیم.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
12
جناب دکتر سعید صادقی. جوان. پاک دست. انشاالله تحولی. خوبی در این حوزه بوجود آورید
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
13
تبریک به دکتر صادقی عزیز که فوق العاده نیروی فعال و خوشفکری هستند به امید پستهای بالاتر برای ایشون
خواجوئى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
13
11
با سلام تبريك به دكتر صادقي بدون شك شما لايق بهترين ها هستيد به اميد موفقيت روز افزون تشكر از زحمات بي دريغ شما عزيز بي ادعا
عطاري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
12
جناب دكتر صادقي تبريك فراوان به شما مملكت به انسان چون شما جوان باهوش با استعداد بي ادعا بسيار نياز دارد به اميد موفقيت هاي بعدي
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
9
با سلام انتصابات جدید و نیروهای جدید باعث بروز ایده ای نو و تحول مثبت در سازمان می‌شود. دکتر صادقی نیز نیرویی پر از ایده و انسانی متعهد میباشد در پستهای مختلف از ایشان صداقت و تعهد و مثبت بودن در عرصه مسولیت شاهد بودیم.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
11
از این انتصابات به جا خرسندیم.دکتر صادقی را از نزدیک میشناسم و با هوش و ذکاوت و تعهد ایشان آشنا هستم.منتظر تحولات مثبت از سوی ایشان هم چون گذشته هستيم
جناب دکتر صادقی تبریک حقیر را پذیرا باشید شما شایسته بالاتر از این هایی برادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
14
12
دکتر صادقی عزیز تبریکات حقیر را پذیرا باشید در مقاطع و مناصب بالاتر زیارتتون کنیم
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
15
11
ضمن تبریک به جناب دکتر صادقی .انتصاب بسیار عالی هست.از جناب دکتر برومند برای این انتصابات و فرصت دادن به نیروهای جوان و فعال کمال تشکر داریم
فرهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
15
11
با سلام آقای دکتر صادقی تبریک میگم بهتون امیدواریم با تلاشی که از شما سراغ دارم در این پست موفق باشید به جناب دکتر برومند هم برای این سه انتصاب تبریک میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
15
10
جناب آقای دکتر صادقی با شناختی که از شما دارم انتصاب شما بجاست امیدوارم موفق و پیروز باشید
رضوانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
5
تبريك جناب دكتر صادقي نيرو جوان با استعداد انتصاب بسيار به جا شما
لطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
6
هر سه عزيز بهترين انتصاب هستند به اميد موفقيت ها بعدي
دكتر نيك بخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
5
تبريك به هر سه عزيز خصوصا تبريك فراوان به دكتر سعيد صادقي به اميد موفقيت شما سه عزيز
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
11
به نظر میرسه آقای دکتر ......... کمی تابلو و با اسامی مختلف به خودشون تبریک میگن :)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بله دقیقا منم به این پی بردم ، از قلمش میتوان به این موضوع پی برد.‌ واقعا همه اینا قلم یک نفره.
.................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
چه بوی حساااادتی میاد از این حرف شما...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
بو نمیاد شامه شما قاطی کرده بس که پشت میز نشسته
مهندس معروفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
5
تبريك به جناب اقا دكتر سعيد صادقي ودكتربرومند عزيز
مهندس فخيم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
تبريك دكتر صادقي با شناختي از شما دارم حق شما خيلي بيشتر از اين هاست اين همه دانش علم بي شك به درد اين مملكت و مردم ميخوريد در پناه خداوند باشيد
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
سلام جناب دکتر صادقی انتصاب بجا و شایسته شما راتبرک و از خدواند منان آرزوی موفقیت روز افزون
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
با عرض سلام جناب آقای دکتر صادقی تبریک میگم امیدوارم این سمت جدیدتون موفق باشید
میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
6
جناب دکتر برومند فر ضمن تشکر از بابت این انتصابات .بایستی از جنابعالی بابت تدوین و بروزرسانی دستورالعمل های متعدد علی الخصوص طرح ارتقا کیفیت گوشت مرغ تشکر نمایم.بی شک این تغییرات در راستای تعیین تکلیف موضوعات دفتر نظارت می باشد .از طرف یک مسئول فنی بهداشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
جناب دکتر صادقی عزیز عرض تبریک .شما لایق بهترینها هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
5
با تشکر فراوان از جناب آقای دکتر برومند جهت این انتصابات و جوان گراییشون این تغییرات مطمئنا مثبت خواهد شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
3
4
جناب آقای دکتر سمت جدیدتون رو‌تبریک میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
خدمت دکتر صادقی عزیز تبریک عرض می نمایم. ایشان از نیروهای خوش فکر و با هوش هستند و با شناختی که از او دارم مسلما باعث تغییرات مثبت در آن دفتر خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
5
از جناب دکتر برومند بخاطر جوانگرایی و بها دادن به جوانان فعال و پویا که باعث تغییرات مثبت در آن دفتر گردیده است تشکر و قدردانی می نماییم
عباس
|
Germany
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
انتصاب شایسته جناب دکتر صادقی را به ایشان تبریک عرض میکنم. شک ندارم با نیروی جوانی و هوش و انگیزه فراوان منشا خدمات خوبی خواهند بود
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
4
درود بر شما و عرض خسته نباشید انشاالله این انتصابات موجب این باشه که یه سر سامانی در این حوضه که با معیشت مردم سرکار داره صورت بگیره
آرزوی موفقیت و توفیق خدمت برای این دوستان دارم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
تبریک خدمت اقای دکتر صادقی و دکتر امیری ؛
ان شالله در ادامه مسیرتان موفق و موید باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
دکتر صادقی عزیز و دکتر امیری گرامی
دوستان عزیزم ارتقای شغلی شما افتخار ماست
همواره موفق باشین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
تبریک به مناسبت انتخاب شایسته سعید و جواد عزیز از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون برایتان دارم
نوشیروانی
|
Germany
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
عرض تبریک خدمت هر سه بزرگوار.
انصافا برخی اتفاق ها مایه آسوده خاطری آدم میشه از اینکه در این آشفته بازار مدیریتی هنوز امید به بکارگیری افراد کاربلد و لایق هست. دکتر صادقی و دکتر امیری هردو از شاگردان اول در زمان تحصیل بوده و بسیار با سواد و آشنا به علم دامپزشکی و متعهد به انجام کار بر اساس دانش روز هستند. باشد که این انتخاب شایسته سرآغاز اتفاقات روشن در مجموعه دامپزشکی کشور باشد.
خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
5
با سلام
انتصاب بجا وشایسته دکتر صادقی را به پست معاونت دفتر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان را تبریک عرض می نمایم
با شناختی که از ایشان دارم با درایت و ذکاوت کامل از عهده این مسئولیت براحتی برمی آیند.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
6
با عرض سلام خدمت دوستان به امید حق تعالی انتصابات سه نیروی کارامد سازمان مایع خیر وبرکت وپیشرفت روز افزون باشد

من الله توفیق
علی منتظری
|
Germany
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
5
جا دارد از مدیریت عالی سازمان در راستای استفاده ازنیروهای جوان جهت بهبود در عملکرد و استفاده از علم های نوین در جهت تعالی سازمانی وارتقا بهداشت عمومی تقدیر و تشکر نماییم تیناشاله تحولات منشا خیر و برکت برای سازمان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
یکی از منصوبین 51 ساله اس. الان ایشون جوونن؟؟؟؟
فدائی اسلام
|
Germany
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
انتصاب به جا و شایسته دکتر صادقی که از نیروهای جوان،خوشفکر و باتلاش سازمان هستند رو به فال نیک گرفته و امیدوارم موفقیتهای روزافزون ایشون رو در پست جدید شاهد باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
فکر نمیکنید برخورده بیش از حد برای آقای صادقی دارید می‌نویسید دیگه داره تابلو میشه برای مدیر کل اون دفتر آنقدر نمبنویسن
ناشناس
|
Australia
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
5
تبریک به آقای دکتر صادقی جوان با استعداد و با انگیزه جهت پیشرفت بهداشت مواد غذایی کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
3
9
دکتر تبرایی که از افراد با تجربه باسواد و موثر دفتر بود. جای شگفتی است این جابجایی، امیدوارم به نحو شایسته از حضور ایشون در منصب دیگر استفاده‌ شود.
همکاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
2
8
با سلام .از خدمات اقایان دکتر تبرایی و فضلی خانی که انصافا از زحمت کشهای سازمانند واقعا تشکر .و به آقای دکتر امیری عزیز که انصافا زحمت کش هستند صمیمانه تبریک عرض می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
5
انتصاب به جا و شایسته جناب آقای دکتر صادقی رو تبریک میگم به امید روزهای بهتر
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
5
دکتر صادقی خوش فکر و پر انرژی مبارک باشه حتما منشا خیر خواهید بود با توکل بر خدا
دکتر قدس - سمنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
6
با عرض تبریک خدمت دکتر صادقی عزیز ، جناب دکتر امیری و جناب دکتر مختاری. هر سه عزیز از نیروهای متخصص ، توانمند و خوش فکر سازمان دامپزشکی کشور هستند و قطعا منشا خیر برای دفتر نظارت سازمان. با تشکر و عرض خدا قوت خدمت اساتید گرامی جناب دکتر تبرائی و دکتر فضلی خانی که افتخار شاگردی این عزیزان را داشتم. ان شاء الله همیشه شاد و سلامت و سربلند باشند.
سجاد
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
2
7
انشالله این تغییرات به منظور شتاب بیشتردر قطار دفتر نظارت باشد
قدیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
5
دکتر سعید صادقی
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ؛ مؤمن و متعهد در بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه ی علاقمندان به این مجموعه دفتر نظارت گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه ی خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.
فرهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
7
4
جناب آقای دکتر صادقی ..

انتصاب شایسته جناب عالی ” را تبریک عرض می نمایم.

امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ، خواهد شد.

دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت داردم.

با کمال تشکر از انتخاب آقای دکتر برومند فر بابت جوان گرایی
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
5
با سلام .جناب اقای دکتر برومند فر گرامی شما به عنوان مدیر عملگرا بوده اید و در موسسه رازی و تشخیص این مورد را نشان داده اید.قطعا این تغییرات در همین راستا میباشد و در این مدت ۲ سال در دفتر نظارت با تدوین و بروز رسانی دستورالعمل ها این موضوع را اثبات کرده اید.
سهیلا شفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
تبریکات فراوان خدمت دکتر صادقی امیدوارم در درجات بالاتر منتصب شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
5
با تشکر از جناب اقای دکتر برومندفر بدلیل سه انتصاب شایسته انجام شده در سازمان، انشالله که منشا خیر و برکت برای کشور واقع گردد.
علی منتظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6
4
با تشکر از حسن انتخاب ریاست محترم سازمان ونیز جناب دکتر برومند فراز اعتناد به نیوهای جوان وخوش اتیه امیدوارم انتسابات مدکور منشا خیر و برکات و پویایی بیش از پیش سازمان گردد
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
3
5
حقوق مسول فنی کجاست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
3
6
تبریکات فراوان،با آرزوی موفقیت و بهروزی برای معاونین جدید اداره نظارت که از بخشهای مهم سازمان میباشد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
6
7
سلام
آرزوی موفقیت برای این سه عزیز دارم. اما...
در مدت مدیریت ............. فقط دو تا دستورالعمل ارتقاء کیفیت گوشت مرغ و تخم مرغ صادر شده که هیچکدام در استانها به دلیل اجرایی نبودن، اجرا نشده یا فرمالیته اجرا شده و حداکثر عملا یک علامت چاپی روی بسته بندی اضافه شده.
دوما دکتر فضلی خانی و دکتر تبرایی همه علم و تجربه و توان فنی دفتر نظارت هستند، خوش فکرتر و با سوادتر از ایشان نخواهید یافت.
سوما، مروری بر دستورالعملهای دفتر نظارت بیاندازید بیش از ۵۰ درصد در زمان مدیرکلی دکتر تبرایی تدوین شده. موفقیت یعنی این نه دو دستورالعمل در دو سال.
چهارما، بسیاری دستورالعمل به روز شده، صرفا طرح روی جلد، تاریخ و شماره، از نظر محتوا همان قبلی است.
خداوند توفیق و انصاف دهد.
آفاق .سمنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
9
7
عرض تبریک خدمت دکتر صادقی عزیز ، جناب دکتر امیری و جناب دکتر مختاری. هر سه عزیز از نیروهای متخصص ، توانمند و خوش فکر سازمان دامپزشکی کشور هستند و قطعا منشا خیر برای دفتر نظارت سازمان. با تشکر و عرض خدا قوت خدمت اساتید گرامی جناب دکتر تبرائی و دکتر فضلی خانی که افتخار شاگردی این عزیزان را داشتم. ان شاء الله همیشه شاد و سلامت و سربلند باشند.
حسام الدین بهرامی- سمنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
6
6
برادر گرامی جناب آقای دکتر صادقی

با درود و احترام

با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را . تبریک می گویم. امیدوارم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی خود و دیگر همکاران در دفتر نظارت در اعتلای و ارتقای بهداشت و سلامت عمومی مردم ایران عزیز موفق و موید باشید
بازاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
5
5
سلام - انتصاب شغلی جدید را خدمت جناب آقای دکتر مجید مختاری که به حق یکی از مدیران توانمند و دلسوز هستند تبریک و تهنیت عرض می کنم . یاد و خاطره زحمات و تلاش های ایشان در زمان تصدی پست مدیر کلی دامپزشکی استان مازندران را هرگز فراموش نخواهیم کرد . برای ایشان و همچنین دو عزیز دیگر آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
5
4
تبريك به هر سه تشكر از دكتر برومند اميداوارم سازمان دامپزشكي با توجه به اين انتخاب ها روز به روز بهتر از قبل باشد در پناه خداوند باشيد
دكتر اخوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
4
5
با سلام با تبريك به جناب دكتر اميري دكتر صادقي دكتر مختاري به اميد موفقيت روز افزون اين عزيزان
محبعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
4
4
جناب آقای‌دکتر سعید صادقی
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی
به عنوان  سرپرست معاونت بهداشت عمومی و مواد غذایی
که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشترمواد غذایی
به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود. 
دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت دارم
موفق‌ومویدباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
5
5
اگر هم کسی بود که ایمان به شایستگی جناب دکتر صادقی نداشت با این کامنت ها از جهالت و سردرگمی درآمده است خداوند همه را به راه راست هدایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
1
6
کاملا مشخص است که پیام ها هدایت شده است
...............................
صادق
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
2
1
تبریک ویژه خدمت دوست فرزانه و گرامی دکتر صادقی که با تلاشهای ارزنده خود ماده ۱۹ آئین نامه نظارت بهداشتی را عملیاتی نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
این دیگه از همه ......تر بود .......................
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
1
1
درود بر دکتر صادقی مبارک باشه حق چنین نیروهای ارزنده ای در سازمان بسیار از این بالاتر است
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
1
3
من وقتی کامنت ها رو خوندم واقعا خندیدم اینقدر پیام تبریک برای یک شخص خاص اون هم با یک ادبیات
باسلام....
باشناختی که از ایشان دارم...
تبریک به....
از هوش و ذکاوتی که از شما....
بسیار عالی و هوشمندانه بود تبریکات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
2
0
تیتر خبر مشخص کننده اتفاقی که افتاده هست
وقتی به مدیر برای کاری که می‌کنه توضیح میده باید اتفاق غیر معمولی افتاده باشه وگرنه شما برای مهمتر از اینها توضیح ندادید چه برسه به این مورد که جای چندتا کارشناس رو عوض کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
2
0
چرا نظرات سانسور میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
1
2
قبلا زمان نیاز به نیرو در بخش بهداشت از کارشناسهای با تجربه استان تهران در سازمان بکار گرفته میشد چون فراورده خام در استان تهران حرف اول رو میزنه افرادی مثل دکتر تبرایی .خانقاهی و........
الان از سایر استانها میارند اومدن این افراد مشکلی نداره فقط اهم و فی الاهم کنید و در تجربه هاشون ازشون استفاده بشه
هر چند که در استان تهران هم افراد با تجربه کنار گذاشته شدند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
2
2
دکتر صادقی را از دانشگاه می شناسم فردی باهوش با درایت و متعصب به دامپزشکی است به دکتر ماکنعلی بابت این انتخاب تبریک می گویم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
2
2
دکتر صادقی عزیز مبارک باشه انشاالله مدارج بالاتر
نظر شما
ادامه