کد خبر: ۶۴۵۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت: با شکایت این شبکه یک واحد سوپر پروتئینی که اجازه ضبط فرآورده های خام دامی فاسد را به بازرسان بهداشتی دامپزشکی نداده بود در روز 8 خرداد 1400 پلمب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «مهندس کامبیز نجفی» افزود: در ادامه روند بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان قروه، بازرسان بهداشت عمومی این شبکه در معیت اکیپ اعزامی از بازرسان اداره کل دامپزشکی استان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان قروه بازدید نمودند.

نجفی ادامه داد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در بازدید از یک واحد سوپر پروتئینی مقدار 30 کیلو گرم گوشت بوقلمون فاسد و غیر قابل مصرف را کشف نمودند که در هنگام ضبط آن با مقاومت، فحاشی و توهین متصدی مربوطه روبرو شدند که در نهایت منتج به تنظیم صورتجلسه و ارجاع آن به مراجع قضایی گردید.

وی بیان داشت: از آنجایی که سلامت مردم به عنوان اصلی ترین خواستگاه دامپزشکی همواره مطرح می باشد، لذا رفتارهای توهین آمیز و درگیری با بازرسان بهداشتی، لحظه ای ما را از انجام وظایف محوله دور نخواهد نمود، بر همین اساس، مقام قضایی دستور پلمب واحد یاد شده را تا اطلاع ثانوی صادر نمود که با حضور نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان قروه و کارشناس این شبکه مرحله اجرا در آمد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
اگر بازرسان «مرکز بهداشت» یا «غذا و دارو» بودند، جور دیگری با ایشان ، برخورد می شد.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
اگر آشنا داشته باشه صبح فردا بازمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
تا این تاریخ که ۲۰ است باز نشده
چرا رو هوا حرف میزنید
نظر شما
ادامه