کد خبر: ۶۵۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سگ های وفادار با وجود از دست دادن جانشان، جان خانواده صاحبشان را از حمله مار سمی نجات دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک سگ‌ها یکی از وفادارترین حیوان‌ها روی کره زمین به شمار می‌روند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور هند رخ داده است درستی این ادعا را اثبات می‌کند. دو سگ خانگی که با ورود یک مار کبرای سمی به داخل خانه، جان صاحب خود و خانواده اش را در معرض خطر می‌دیدند با فداکردن جانشان ناجی جان آن‌ها شدند. این اتفاق یکشنبه شب و در روستای جایراپور رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی گودو و کوکو طی ۲ ساعت مبارزه مرگبار با این مار توانستند این خزنده خطرناک را از پای درآورند. با این حال هر دو سگ وفادار بر اثر گزش مار جان خود را از دست دادند. این دو سگ در طی این مبارزه به دفعات مختلف توسط این مار گزیده شده بودند. این سگ‌ها متعلق به یک پزشک محلی با نام دکتر راجان بودند.

او روز دوشنبه در گفتگو با یکی از رسانه‌های هند در این باره گفت: «نمی‌توانم چیزی در مورد مرگ دردناک این سگ قهرمانم بگویم. آن‌ها جانشان را فدا کردند تا از من و خانواده ام مراقبت کنند. هرگز فداکاری این دو سگ قهرمان از خاطرمان نخواهد رفت.»


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
5
0
نززززارین این اخبار دلخراش نزارین... امار مرگ و میر کرونا را بزارین . ملت لذت ببرن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
1
سگ نژاد صرابی یا persian mastif یا ایرانی اصیل را ایرانیان در ماقبل تاریخ و قبل میلاد مسیح برای جنگ با سوارکاران دشمن استفاده می کردند. بسیار سگهای قوی و عظیم الجثه هستند و ۲ تا از مجسمه این سگها در کاخ آپادانا در در تخت جمشید پیدا شد که یکی از آنها در موزه ملی در تهران است که من شخصأ آن را دیده‌ام. اگر اطلاعات بیشتر راجع به سگ صرابی خواستی بگو تا بهت بدم تا ببینی که سگ از غرب نیامده و ما نژاد اصیل ایرانی داریم.
نظر شما
ادامه