کد خبر: ۶۵۶۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«جعفر راستی» افزود» دومین موضوعی که وزیر جهاد کشاورزی باید پیگیری کند، امنیت غذایی در کشور است؛ ما بدون امنیت شاید بتوانیم جامعه را اداره کنیم اما بدون امنیت غذایی اصلا امکان‌پذیر نیست ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حکیم مهر در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت‌های وزیر پیشنهادی دولت آینده در حوزه کشاورزی و دامپزشکی چه مواردی باید باشد؟ گفت: «اولین اولویت وزیر جهاد کشاورزی باید حل مشکل نهاده‌های دامی باشد، به‌گونه‌ای که نیاز کشور در این حوزه تامین و توزیع شده و روی خودکفایی نهاده‌های دامی کار شود.»

 «جعفر راستی» ادامه داد: «این مهم نیازمند یک اراده در تمام زمینه‌ها در کشور است تا بتوانیم نیاز مملکت را از لحاظ نهاده‌های دامی تامین کنیم. چراکه تامین نهاده‌های دامی، کلید امنیت غذایی است.»

وی تصریح کرد: «دومین موضوعی که وزیر جهاد کشاورزی باید پیگیری کند، امنیت غذایی در کشور است؛ امنیت غذایی خیلی مهم است، کمااینکه ما بدون امنیت شاید بتوانیم جامعه را اداره کنیم اما بدون امنیت غذایی اصلا امکان‌پذیر نیست.»

راستی با تاکید براینکه وزیر آینده جهاد کشاورزی می‌بایست یک کار انقلابی و جهادی انجام دهند و آن هم مکانیزه کردن آبیاری در کشور است، خاطرنشان کرد: «کشور ما در زمینه تامین آب با مشکل مواجه است. لذا ما هر چه در توان داریم باید در کشاورزی و در مصرف آب صرفه جویی کنیم.»

وی اضافه کرد: «اولویت‌ بعدی ایشان باید بازاریابی برای محصولات کشاورزی باشد. چرا که امروز کشاورزان ما در صادرات محصولات خود مشکل دارند و زمانی که حاصل تلاش مردم از مزارغ و باغات جمع می‌شود، خریداری برای آن نیست و عمدتا ضرر می‌کند.»

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
1
البته و صد البته اجرای کامل ماده ی 19 و تقدیر از استان های کردستان مازندران اصفهان یزد مرکزی.برای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه ی مهم و بنیادی امنیت غذایی
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
1
2
فقط و فقط بالابردن دستمزد ناچیز واکسیناتورها
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
2
2
قحطی در ایران غیر قابل اجتناب است. تا الان گرانی بوده یعنی مواد غذایی موجود بوده ولی گران است ولی از این به بعد قحطی خواهد بود و دیگر غذایی وجود نخواهد داشت که بخواهد گران باشد. فقط چند مدت صبر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
1
1
دلمون به چه چیزی خوشه واقعا؟
نظر شما
ادامه