کد خبر: ۶۵۶۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر:‌ محیط زیست کیش با انتشار تصاویر آهوانی که شب گذشته توسط سگ‌های ولگرد به قتل رسیده بودند، با ادبیاتی تند از بی‌مسئولیتی افرادی در نگهداری سگ در این جزیره انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کیشوندنیوز، محیط زیست کیش با انتشار تصاویر آهوانی که شب گذشته توسط سگ‌های ولگرد به قتل رسیده بودند، با ادبیاتی تند از بی‌مسئولیتی افراد در نگهداری سگ در این جزیره انتقاد کرد.

صفحه اینستاگرام منتسب به محیط زیست کیش با انتشار تصاویر این دو آهو، نوشت:

"این تصاویر دردناک رو بیشتر برای اون دسته از افراد بی وجدانی گذاشتیم که ببینن با ندانم کاری خودشون چه ظلمی در حق حیات وحش مظلوم میکنن. این دو بره آهو حدود دوماه پیش وقتی که مادرشون در اثر برخورد با ماشینهایی عبوری تلف میشه توسط محیط بانهای اداره محیط زیست به محل قرنطینه سایت لاکپشتها منتقل شدند تو این مدت دوماه، روزانه پنج بار به صورت دستی شیر دهی می‌شدند.

تا اینکه نیمه شب گذشته چهار قلاده سگ ‌ولگرد در تاریکی شب وارد سایت میشن و پس از جویدن فنس قرنطینه جفتشون رو گاز میگیرن و خفه می‌کنن.

صحبت ما با اون انسان نماهایی هستش که برای تفریح خودشون سگ رو به محل کارگاه یا خونه میارن بعد که از پس هزینه هاش بر نمیان، در حالی که عقیم نشده رهاش میکنن و سرانجام ماجرا چیزی جز وارد آوردن آسیب جبران ناپذیر به حیات وحش بیگناه نیست.

شاید اون سگ بخاطر غریزه‌اش گناهی نداشته باشه ولی قطعا کسایی که مسبب این اتفاق هستند و به زیاد شدن جمعیت اونها دامن میزنن باید روزی در یک برهه از زندگیشون پاسخگو باشند چون خداوند نظاره گر همه اعمال ما انسانهاست

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
2
1
تنها راه ، معدوم سازی سگ های ولگرد است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
تنها راه نظر ندادن افراد نااگاه است.
ببینید همه ی کشورهای دنیا چه کردند، شما هم بکنید. دلتون نمیاد هزینه ی ناچیز عقیم سازی بدید ولی پول گلوله و سم را راحت میدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
معدوم سازی و در ادامه کنترل جمعیت سگ های ولگرد

کاری که بقیه دنیا انجام دادن محض اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
شمایی که خیلی آگاه هستید و عقیم سازی را راه حل می دانید . برای مثال در استرالیا قبلا جهت اکتشاف شتر وارد کرده بودند و بعد در طبیعت به صورت آزاد زاد و ولد کردند و گله های بزرگی را بوجود آورده اند و دولت استرالیا آن ها را می کشد و اجسادشان را می سوزاند .
نظر شما
ادامه