کد خبر: ۶۶۳۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر:  رئیس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام در دیدار تشکلها با وزیر جهاد کشاورزی از ممنوعیت ثبت سفارش داروهای دامپزشکی به بهانه حمایت از تولید داخل، انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «دکتر سیدمهدی میرسلیمی» اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور در یک اقدام غیرکارشناسی و عجولانه و به بهانه حمایت از تولید داخل و بدون اخذ نظر تشکلهای واردکننده و مصرفکننده، از ثبت سفارش ۱۳۲ IVC کد از داروهای و ویتامینها و مکملها جلوگیری نموده است.

رئیس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام با اشاره به مشکلات فراوان ناشی از این تصمیم عجولانه و غیرکارشناسی مانند ایجاد انحصار و رانت برای تعدادی از شرکتها، از بین رفتن رقابت سالم و کاهش کیفیت محصولات، افزایش قاچاق کالا و…، از وزیر جهاد کشاورزی درخواست نمود به این مشکل تامینکنندگان داروهای ضروری دامپزشکی رسیدگی و نسبت به لغو ممنوعیت ثبت سفارشها دستورات لازم صورت پذیرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
3
................ در اين برهه كه همه ما مرغداران دنبال توليد و ذرت و سويا هستيم از فردا بايد بيفتيم دنبال دلال و پيدا كردن داروي با كيفيت خارجي ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
هر چی میکشیم از خودی میکشیم
ده تا گلوله داشته باشم هر ده تاشو برای اینجا خرج میکنم، مشکلاتمون با اون سمت کمتره
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
1
همین یک ماه پیش بود که شرکت .......... رو با هزاران لیتر بطری پر از اب معدنی گرفتن و هیچی
معلومه که نباید داروی با کیفیت خارحی وارد بشه
هزاران میلیارد رانت توی داروهای باصطلاح داخلی خوابیده
نظر شما
ادامه