کد خبر: ۶۶۸۳۵

حکیم مهر: فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف ۱۶ تن مایع تخم مرغ غیر بهداشتی و تعداد ۱۳ هزار ۵۰۰ عدد تخم مرغ فاقد مجوز در بازرسی از یک کارگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سرهنگ فرج الله اسدالهی»، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر راه اندازی یک کارگاه غیر بهداشتی و فاقد مجوز تهیه مایع تخم مرغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: در ادامه پس از تایید و اطمینان از صحت خبر، ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان دامپزشکی در بازرسی از محل، تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد دبه ۱۰ کیلوگرمی مایع تخم مرغ غیر بهداشتی و تعداد ۱۳ هزار ۵۰۰ عدد تخم مرغ فاقد مجوز را کشف کردند.

سرهنگ اسدالهی با بیان این که کارگاه تولید مایع تخم مرغ‌های غیر بهداشتی توسط ماموران پلمب شد، گفت: ارزش ریالی تخم مرغ‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضایی، در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
ادامه