کد خبر: ۶۶۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: دردسری تازه برای «امبر هرد» بازیگر هالیوود بعد از جدایی از «جانی دپ» به وجود آمده که او را راهی زندان می کند .

به گزارش  به گزارش حکیم مهر به نقل از وقت صبح،  احتمالا امبر هرد به خاطر قاچاق سگ به استرالیا به زندان برود. این خبر را وزارت کشاورزی استرالیا اعلام کرده است.

سال ۲۰۱۵ بود که امبر هرد برای دیدن جانی دپ که در حال بازی در «دزدان دریایی کاراییب» بود، همراه دو سگش (بدون مجوز ورود حیوانات) با جت شخصی وارد خاک استرالیا شد و این کار جنجال بزرگی به ایجاد کرد.

پلیس استرالیا جانی و امبر را دستگیر و محکوم به ۱۰ سال حبس و اعدام سگ‌ها کرد و در نهایت با عذر‌خواهی و ضبط یک ویدئو، این زوج اعلام کردند که از این قانون اطلاع نداشتند و مجازات دونفرشان هم با وجود اعتراض مردم استرالیا و پرداخت جریمه نقدی بخشیده شد.

حالا بعد از گذشتن ۶ سال و یک طلاق جنجالی، طبق شکایت و فرستادن مدارک و شاهد توسط جانی دپ، مشخص شده امبر هرد که آن زمان ۲۹ ساله بوده، با علم به قانون منع ورود حیوانات، سگ‌هایش را وارد خاک استرالیا کرده و جانی دپ را تهدید و مجبور به سوگند دروغ در دادگاه کرده که بگوید از این قانون اطلاع نداشتند !

منبع: daily mail
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
1
2
همیشه پای یک زن در میان است
نظر شما
ادامه