کد خبر: ۶۶۹۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی توانستند رتبه اول را کسب کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «امین خاکشور»، «احمدرضا داوودی»، «علی چربگو» و «مجتبی سعادت» در تیم بهار اندیشه از دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد با پیروزی بر تیم شوکران پیروز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در خراسان رضوی شدند. این مسابقات عصر روز جمعه، ۱۴ آبان ماه، با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به کار خود پایان داد.

در این مسابقات ابتدا در مرحله رده‌بندی تیم فرهنگ موفق شد با پیروزی بر تیم صنعت ششم جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کند. در ادامه و در مناظره پایانی این رقابت‌ها تیم بهار اندیشه موفق شد در مناظره‌ای با گزاره «برای حل مشکلات اقتصادی ایران، پیش از هر چیز بایستی تحریم‌ها لغو شود»، تیم شوکران را شکست دهد و به عنوان تیم قهرمان این رقابت‌ها به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کند.

در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی که از ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه سال جاری در تالار فردوسی فرهنگسرای جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، مجموعا ۱۶ تیم حضور داشتند که در چهار مرحله و ۱۶ مناظره به مصاف هم رفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حدود ۳۰ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های فردوسی مشهد، علوم پزشکی مشهد، آزاد اسلامی خراسان رضوی، جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و فرهنگیان استان عهده‌دار داوری مناظرات دانشجویان بودند.

مسابقات ملی مناظرات دانشجویی هر سال به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود.



 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
مناظره چی بوده ؟
ناشناس
|
India
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
1
0
دامپزشک را بردن در مناظره بامضمون «برای حل مشکلات اقتصادی و اول لغو تحریمها شود» تازه مقام اورده و نتیجه گرفتن تحریم عامل مشکلات اقتصادی است. خیر عزیزم، عامل مشکلات اقتصادی ما ماشی از کنار نیامدن با دنیا و ضربه زدن به دیگران است وگرنه همین امارات متحده عربی نیروگاه هسته‌ای راه انداخت چندین برابر ایران و نه تحریم شد و نه این همه بدبختی کشید. مشکل ما شعارهای دنیا ستیز و دشمنی با بقیه است که کشور را به اینجا رسانده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
شما دوست داری مد امارات باشه مملکتت؟!
به نظرم مطالعه لازمه
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
این که دامپزشک تونسته در چنین جایگاهی مقام بیاره نشانه ی ضعف هیچکس نیست، نشانه ی توان اون هاست. و خب همان دامپزشک به خوبی میدونه برای کسی که اینقدر سطحی به موضوعات نگاه میکنه فهمیدن اینکه لغو تحریم ها معلول ارتباط با دنیاست ، دور از انتظار و ذهنه.
نظر شما
ادامه