کد خبر: ۶۷۷۳۷
 
 

حکیم مهر: روز پنج شنبه 2 دیماه  بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با کلیات قوانین آیین دادرسی کیفری که توسط یعقوب دادگر معاون نظارت دادستان عمومی استان قزوین تشریح کرد، آشنا شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، معاون دادستان قزوین در این جلسه بر اهمیت کار دامپزشکی در تامین امنیت و ایمنی غذایی جامعه تاکید کرد و افزود: فرآورده های پروتئینی سالمی که آحاد جامعه برای خود تهیه می کنند حاصل نظارتهای شبانه روزی کارشناسان دامپزشکی است و در همین راستا دستگاه قضایی حمایتهای همه جانبه از اقدامات نظارتی کارشناسان دامپزشکی به عمل خواهد آورد .

دادگر تصریح کرد: با صدور کارت ضابط قضایی برای بازرسان دامپزشکی و اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مرتبط با بهداشت فرآورده های دامی  منبعد ایشان به عنوان بازوی دستگاه قضایی بوده و در صورت گزارش هرگونه تخلف بهداشتی مراتب بصورت خارج از نوبت بررسی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دکتر زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه  ضمن تشکر و قدردانی از حمایتهای دستگاه قضایی ابراز امیدواری کرد با صدور کارت ضابط قضایی برای بازرسان دامپزشکی، شاهد برخورد قاطع با متخلفین در حوزه بهداشت مواد غذایی باشیم.

 

نظر شما
ادامه