کد خبر: ۶۸۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در راستای سیاست تعامل سازنده با بخش غیر دولتی دامپزشکی و استفاده از ظرفیت های بالای این بخش در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه و حفظ سرمایه های دامی مردم، نشست صمیمی مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با دامپزشکان فعال در حوزه امور خدمات درمانی دامپزشکی انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست صمیمی که «دکتر همت زاده» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، اعضای شورای نظام دامپزشکی استان، رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل و برخی کارشناسان این بخش، همچنین نماینده صنف کلینیسین های دامپزشکی استان نیز حضور داشتند، ابتدا دامپزشکان شاغل در بخش امور درمانی دامپزشکی سؤالات، مشکلات و درد دل های خود را با مدیرکل دامپزشکی استان در میان نهاده و از وضعیت کاری و شرایط فعلی خود سخن گفتند.

در ادامه سرکار خانم دکتر همت زاده با تشکر از برگزاری جلسه، گزارشی از وضعیت نظام دامپزشکی استان در دوره جدید و فعالیت های این شورا و اقدامات صورت گرفته، ارائه نموده و به برخی سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

سپس «دکتر اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه و دیدار همکاران محترم، خاطرنشان کرد: این جلسات تداوم داشته باشد. وی همچنین با اشاره به سخنان دامپزشکان محترم به برخی سؤالات و ابهامات مطرح شده پاسخ داد.

دراین نشست، موضوع تشکیل صنف دامپزشکان بخش خدمات درمانی دامپزشکی مطرح شده و نظرات حاضرین در این خصوص استماع گردید.

سپس یکی از اعضای شورای نظام دامپزشکی استان، نحوه تشکیل صنف و تشکل صنفی را بیان نمود.

در پایان با توجه به دستورالعمل تشکیل صنوف، هیئت مؤسس این صنف از بین کاندیداهای حاضر پس از رأی گیری انتخاب و مقرر شد این هیئت، امور مربوط به تشکیل صنف را بررسی و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
درود
مبارک باشد
منتظر تشکیل انجمن صنفی مراکز واکسیناسیون مستقل این استان هم هستیم
نظر شما
ادامه