کد خبر: ۶۸۶۹۱
 

حکیم مهر: در راستای اجرای دستورالعمل های دامپزشکی، جلسه هم اندیشی با نمایندگان درمانگاه های دامپزشکی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در راستای اجرای افزایش تعاملات و ارتقا دستور العمل های دامپزشکی در حوزه نسخه نویسی و نسخه پیچی، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور معاون سلامت، رئیس و کارشناس اداره تشخیص و درمان و تعدادی از نمایندگان درمانگاه های دامپزشکی سطح استان خوزستان در محل اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه هم اندیشی، «دکتر رضا اسدی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان با اشاره به همکاری و تعامل های فیمابین مراکز درمانی بخش خصوصی و اداره کل دامپزشکی استان، موضوع کنترل، پیشگیری و درمان بیماریهای دامی را از اساسی ترین مولفه های دامپزشکی برشمرد و آن را مسئله اساسی در بهداشت عمومی جامعه بیان کرد و ادامه داد: مراکز بخش خصوصی که در این حوزه فعالیت می کنند، جزو موثرترین مراکز در خط مقدم مبارزه علیه بیماریهای دامی هستند.

همچنین «دکتر محمود ایرجدوست» رئیس اداره تشخیص و درمان نیز با بیان اینکه فرآیند تشخیص و درمان همچون یک زنجیره پیوسته و نا گسستنی است، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف نهایی که همانا بهداشت و رفاه حیوانات می باشد، تعامل و هماهنگی رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در مراکز درمانی و دارویی ضروری می باشد، لذا اجرای دستور العمل هایی مثل دستورالعمل نسخه پیچی و نسخه نویسی بسیار تاثیرگذار است.

 در ادامه این جلسه هم اندیشی، کلینیسین های بخش خصوصی استان با بیان نقطه نظرات خود و مسائل جاری موجود، به ارائه برنامه ها و راهکارهای و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

 
 
نظر شما
ادامه