کد خبر: ۶۸۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: شورای اطلاع رسانی و رسانه سازمان دامپزشکی به زودی تشکیل جلسه خواهد داد که در آن از حضور متخصصین این حوزه بهره گیری خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر امین اسدی» اظهار کرد: در اغلب استان ها با وجود گستردگی فعالیت ها، نیاز به تقویت روابط عمومی در ابعاد مختلف از جمله نیروی انسانی است.

وی افزود: نگاه رئیس سازمان دامپزشکی کشور به رسانه و تعامل دو سویه با آن، جزو اولویت های دکتر آقامیری است.

اسدی یادآور شد: بایستی تلاش شود خدمات دامپزشکی دیده شود و در این زمینه، نظام نامه ارتباطی استان با نگاه ویژه به فضای مجازی در حال تدوین است.

مدیر کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه عنوان داشت: خراسان رضوی به عنوان یکی از تامین کنندگان مهم فرآورده‌های خام دامی، نقش مهمی در این زمینه دارد و تلاش های بسیاری در این مسیر انجام شده و عزم ما این است این زحمات را به مردم منتقل کنیم.

«دکتر جواد اعلمی» گفت: همواره در پشت صحنه به عنوان یکی از نهادهای حساس و اثرگذار در حال خدمت هستیم در حالی که برخی از مردم و حتی مسولین، از فعالیت های دامپزشکی خبر ندارند و این، روابط عمومی است که در این زمینه نقش آفرینی می کند.

وی افزود: روابط عمومی می تواند نقش مهمی را در ایجاد ارتباط دو سویه بین مجموعه دامپزشکی، مردم و تولید کنندگان داشته باشد و نظرات و اهداف سازمان به درستی به مردم منتقل شود.

اعلمی یادآور شد: در بحث آموزش های عمومی، روابط عمومی استان فعالیت های اثرگذاری داشته و بخش مهمی از آموزش عموم را بر عهده داشته است و نقش برجسته ای در این زمینه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به نقش روابط عمومی در فعالیت های اجتماعی به آموزه های دینی در این خصوص اشاره کرد.

«حجت الاسلام محمد حسن شورورزی» گفت: اطلاع رسانی برای مردم بر اساس معیارهای دینی بسیار نقش مهم و سازنده ای دارد.‌

وی یادآور شد: نقش روابط عمومی در جهاد تبیین به ویژه در حوزه دامپزشکی، بسیار مهم و اثرگذار است و هر گونه ضعف در این بخش سبب ناآگاهی مردم می شود که خسران بزرگی است.












انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
اول اطلاعات خود مسولین باید بالا بره بعد کادر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
روابط عمومی در دستگاه های اجرایی بالاخص دامپزشکی شغلی تشریفاتی و در حد شعار بوده و صرفا در ۲۷ اردیبهشت به نوعی مطرح میشه و شعارهای خیلی قشنگی توسط مسئولین ایراد میشه.
دکتر اسدی ان شاالله مدتی که از حضورتون در روابط عمومی سپری شد به این‌نکته حقیر خواهی رسید....
نظر شما
ادامه