کد خبر: ۶۸۷۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: جلسه شورای برنامه ریزی ادارات فنی با حضور «دکتر محمد حبیبی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران، معاون سلامت، مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه، روسای ادارات ستادی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات اداره کل در مورخ 9 اسفند ماه سال جاری برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در ابتدای این جلسه «حجت الاسلام والمسلمین احمد یوسفی نیا» مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل با تبریک عید مبعث و همچنین انتصاب سرپرست جدید اداره کل به ویژگیهای عید مبعث پرداخت .

وی خاطرنشان کرد: طلوع خورشید اسلام و انقلاب عظیم پیامبر آن، حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم، هزار و چهارصد و اندی سال می گذرد. از آن زمان تاکنون، تاریخ جهان پی درپی ورق خورده است رویدادهای گوناگون و دگرگونی های حیرت انگیز، چهره ای تازه به آن بخشیده است آن چنان که شیوه همیشگی گذشت زمان است.

وی با بیان اینکه  توسعه  اخلاق  مداری از اهداف بعثت پیامبر (ص) است افزود: اهدافی مانند؛ دعوت به یکتا پرستی، قیام به برپایی عدالت، مبارزه با جهل و خرافه پرستی، تقویت و ارتقای سطح اندیشه و تفکر، برداشتن اختلافات از میان مردم و تلاوت آیات و احکام الهی برای مردم که رسول اکرم (ص) به عنوان خاتم الانبیاء بر دوش داشتند.

در ادامه «دکتر مهدی سلوکانه» معاون سلامت اداره کل ضمن تبریک مبعث حضرت محمد (ص) و انتصاب «دکتر محمد حبیبی» و تشکر ویژه از زحمات «دکتر سیدعلی سیدعلی بابائی» مدیرکل پیشین اداره کل گزارشی از وضعیت ادارات فنی، رصد و پایش بیماریها دام، طیور و آبزیان ارائه کرد.

سپس دکتر محمد حبیبی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران ضمن تبریک عید مبعث، استان تهران را با بیشترین جمعیت کشور و حجم بالای فعالیت به عنوان پیشانی سازمان بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تصور کنیم فقط یکروز فعالیت های دامپزشکی تعطیل شود آن وقت خواهیم دید چه عواقب جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

وی در ادامه با تشکر از زحمات مدیرکل قبلی و پرسنل دامپزشکی استان تهران گفت: در جلساتی که در سازمان دامپزشکی کشور و پیگیریهای دکتر آقا میری معاون وزیر و رئیس سازمان انجام شده است به زودی فرایندهای انجام کار درجهت عمل به شعار مقام معظم رهبری، مانع زدایی ها و همچنین رفاه حال ارباب رجوع احصاء و به ادارات کل ابلاغ خواهد شد.

در ادامه هر کدام از روسای ادرات ستادی و شهرستانی گزارشی از وضعیت موجود، کاستی ها و پیشرفتها ارائه و مقرر شد تا پایان سال جلسه ای در همین راستا تشکیل شود.

 



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
سال تموم شد الان به فکر شعار سال افتادین و اینکه با رضایت همکاران به لحاظ معیشتی می‌رسیم به انگیزه کار و تسهیل کار ارباب رجوع
دکتر ا ی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
امیدوارم واقعا تسهیل بشه این‌ فرآیندها و خدمات. متاسفانه ............... رویه کاغذبازی و سنگ‌اندازی مخصوصا به شدت در پیش گرفته شده بود و برای انجام یک کار اداری کوچک سر درگمی برای دامپزشکان ایجاد میشد. حتی در احقاق حقوق مسئولین فنی به عینه این‌رو دیدم سیاست اداره از سر باز کردن بود، یعنی یک مسئول فنی اگر قانونا استعفا داد و شرکت هم کسی رو فعلا نخواست، برای ابطال پروانه دامپزشک باید خودش حق و‌ حقوقش رو از شرکت بگیره و از اون بدتر اینکه اداره برای ابطال از دامپزشک مهر و امضای عدم طلب از شرکت میخواد که بعدا در پرونده شرکت میتونه علیه دامپزشک استفاده بشه. امیدوارم در دوره جدید از این دست تکریم ها نبینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
انشااله خیر است.امیدوارم اوضاع سروسامان پیدا کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
چه فایده، رئیس اداره ها فقط جابجا می شوند، اداره‌ کل دامپزشکی استان تهران نیازمند تغییر و تحولات ریشه ای می باشد و نه جابجایی.
نظر شما
ادامه