کد خبر: ۶۹۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ جهادگر در اردو‌های محرومیت زدایی دامپزشکی استان به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «سردار علی محمد اکبری» با اشاره به همکاری سپاه پاسداران و سازمان دامپزشکی کشور در راستای اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، افزود: ۳۷ گروه جهادی دامپزشکی در این استان به مناطق محروم استان در حال خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: این گروه‌های جهادی از سراسر کشور در شهرستان‌های ۱۰ گانه در راستای محرومیت زدایی حضور یافته‌اند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: حدود ۲۰۰ نفر از دامپزشک‌های کشور در این مناطق فعالیت‌هایی از جمله سم پاشی محل نگهداری دام، واکسیناسیون دام و آموزش عشایر و روستاییان انجام می‌دهند.

سردار اکبری گفت: این فعالیت‌ها در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور که برای نخستین بار به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، افزود: این مهم زمینه‌ای برای خدمت بی منت به مردم در مناطق محروم است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
4
عرض سلام و خسته نباشید

خداقوت خدمت جهادگران بی منت ولی گفتنی است
واقعا جای تاسف دارد که به جای درمان درد به فکر مسکن هستید، آیا با سم پاشی و واکسیناسیون، مشکل دامپروری برطرف می گردد درضمن انجام موارد فوق نیاز به دامپزشک ندارد بلکه جزء مشاغل دیگر رده ها می باشد.
لطفاً
کمی با تفکر بیشتر به امورات جهادی بپردازید
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
3
وقت بخیر
ورود به مقوله تخصصی واکسیناسیون میتواند در امور و برنامه های مرتبط اختلال ایجاد کند
نظر شما
ادامه