کد خبر: ۷۰۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، پنج شنبه 21 مهرماه سالجاری به موضوع سازمان غذا و دارو و سلامت مواد غذایی اختصاص داشت.

در این گفتگو که پس از خبر ساعت 22:30 شبکه دو سیما بطور زنده پخش شد ، دکتر شیبانی رئیس سازمان غذا و دارو و مهندس برزگری رئیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی حضور داشتند و به سؤالات مجری برنامه پاسخ دادند.

در حالی که بارها در طول این برنامه مجری و مهمانان ناگزیر به نام بردن از سازمان دامپزشکی کشور شدند اما خبری از رئیس سازمان دامپزشکی در استودیو نبود.

دکتر شیبانی در بخشی از برنامه و در پاسخ به سؤال مجری پایش سموم و آلاینده های غذایی را از وظایف سازمان غذا و دارو دانست.

غیبت رئیس سازمان دامپزشکی که احتمالاً به دلیل عدم دعوت از وی بوده مزید بر علت شد تا دکتر حمید عزت پناه هم نکاتی درباره سازمان دامپزشکی مطرح کند.

وی که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دانش آموخته مهندسی کشاورزی و دکتری صنایع غذایی است بصورت تلفنی مهمان این برنامه بود و به موضوع لزوم نظارت سازمان دامپزشکی اشاره کرد.

دکتر عزت پناه گفت : سالها است که بحث ورم پستان تحت بالینی در گاو و هنگام شیردوشی که آثار آن در دام بدون علامت و در شیر غیرقابل مشاهده است را مطرح کرده ایم اما پایش آن به نتیجه نرسیده است.

وی افزود : در دامداریها کارگران افغانی مسئول شیردوشی هستند و همین امر سبب شده تا آنها تشخیص دهنده ورم پستان و بیماری باشند!

گفتنی است 21 مهرماه در مراسمی با حضور وزیر بهداشت از آرم سازمان غذا و دارو و تمبر یادبود این سازمان رونمایی شد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
0
0
مگه قرار است دکتر دامپزشک شیر دوشی کند؟!!
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
این یارو خودش دچار هزارویک مشکله!!!
نظر شما
ادامه