کد خبر: ۷۰۵۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

حکیم مهر: جلسه بررسی وضعیت مسئولین فنی بهداشتی مزارع پرورش ماهی در استان چهارمحال و بختیاری به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، به منظور هماهنگی بیشتر بین مسئولین فنی بهداشتی مزارع پرورش ماهی در سطح استان و بررسی وضعیت این افراد، جلسه ای با حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، مسئول صنف مسئولین فنی بهداشتی و برخی مسئولین ستادی مرتبط در اداره کل دامپزشکی استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مسئولین فنی مزارع پرورش ماهی به بیان نقطه نظرات، مشکلات و درخواستهای خود پرداخته و نکاتی را اظهار نمودند.

در ادامه رئیس شورای نظام دامپزشکی استان و مسئول صنف مذکور نیز با ارائه گزارشی از اقدامات خود در سطح استان، نکاتی را بیان کردند.

در پایان این جلسه «دکتر اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، با تقدیر از زحمات مسئولین فنی بهداشتی، گفت: ضرورت و لزوم وجود مسئول فنی در کلیه مراکز تولید، عرضه و نگهداری از فراورده های خام دامی بسیار واضح و غیر قابل انکار می باشد.

وی همچنین گفت: وظایف محوله خود را به نحو احسن انجام داده و نظم و مقررات کاری را رعایت نمائید.

دکتر اسدی افزود: مجموعه اداره کل دامپزشکی استان و شورای نظام دامپزشکی با تمام توان از نمایندگان خود در مراکز تولیدی و عرضه فراورده های خام دامی حمایت نموده و در آینده نیز خواهند نمود .

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی فروشگاهی استان اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
سلام خوبید خداقوت هنوز مراکز عرضه مرغ وگوشت ماده قانونی حمایتی مسول فنی فروشگاهی را ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
هیییچ لزومی نداره !! به جای این کارا جلوی این همه دانشجو رو بگیرید بابا داریم توی سیل فارغ التحصیل دامپزشکی غرق میشیم الکی مسولیت تعریف میکنید ملت با تعجب توی فروشگاهها نگاه میکنن یه دکتر این مملکت وایساده چهارتا غرفه گوشت و مرغ فروشی رو نظارت میکنه ! بابا نابودمون کردید دیگه هیچ وجه و ارزشی تو اجتماع نداریم ! هر وقتم کسی کم میاره میگه مثل دکتری طب باید فلان باشیم و فلان باشیم. اخه کدوم پزشک به واسطه تسلطش روی مسایل بهداشتی یا تغذیه ای میره توی کارخونه پفک سازی کار میکنه ؟! یا توی کدوم فروشگاه مواد غذایی پزشک میبینید ؟! سطح دامپزشکی رو در حد کارشناس بهداشت مواد غذایی و بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای و شیلات و علوم دام اوردین پایین. من نمیدونم پزشکا از این کارا میکنن که شماها از این وظایف من درآوردی برا دامپزشکی تراشیدین که بعد توی گرفتن حقوقشون از کارفرما زایمان دو قلو میفرمایید ؟!
نظر شما
ادامه