کد خبر: ۷۱۰۳۲

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مهدی محمدی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر، اظهار کرد: همان روز اول اعلام مرگ ماهیان، شخصاً در محل حاضر شدم، دستور تحقیات لازم به دامپزشکی و محیط زیست برای جمع‌آوری مستندات و آزمایشات لازم از لاشه‌های ماهیان، صادر شد، پرونده تشکیل شده و در حال جمع‌آوری مستندات هستیم.

وی افزود: هرگز تحت تأثیر جوسازی‌ها و تسویه‌حساب‌های شخصی بعضی از سودجویان و تحت تأثیر سمت‌ها و شخصیت‌ها قرار نخواهیم گرفت. موضوع مربوط به حقوق عمومی است و در صورت اثبات تقصیر هر فردی در این رابطه، بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: اما نکته مهم این است که بررسی این موضوع تخصصی است و کارشناسان این حوزه باید در رابطه با علت تلف شدن ماهی‌ها نظر بدهند نه شخصیت‌ها یا هر فرد غیر کارشناس دیگر.
محمدی در پایان گفت: در هر صورت دستگاه قضایی شهرستان درباره حقوق عامه هیچگونه مسامحه و اغماضی نخواهد داشت و در این راه تمام توان و قدرت قانونی خود را به کار خواهد برد.

 

نظر شما
ادامه