کد خبر: ۷۱۱۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه با سفر به استان گلستان بهمراه مدیر کل دامپزشکی مازندران و سرپرست و معاون دامپزشکی استان گلستان از کشتارگاه صنعتی دام شهرستان آق قلا بازدید کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گلستان، «دکتر تبرایی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در این بازدید به الزامات و موارد فنی بهداشتی کشتارگاه اشاره و با توجه به پتانسیل های موجود، استان گلستان را یکی از استانهای موفق در این حوزه برشمرد.

دکتر کاووسی سرپرست دامپزشکی گلستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف سازمان دامپزشکی کشور، به منظور حفظ سلامت جامعه و ارتقا، سطح بهداشت عمومی در حوزه فرآوره های خام دامی و امنیت غذایی، نظارت های بهداشتی بر واحدهای تولیدی فرآورده های خام دامی از وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد.

در پایان  دکتر کاووسی از حضور مفید و مؤثر دکتر تبرایی مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور و  هیئت همراه و همچنین دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در استان گلستان تقدیر و تشکر نمود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
3
5
یک لشکر آدم .............. برای دیدن یک کشتارگاه ساده صنعتی اومدن و ........ رفتن.. هیچ فایده ای برای استان نداشت .....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
حالا از کجا تشخیص دادین که برای اون استان فایده نداشته!
شما مگه تو ریز صحبتهای انجام شده بودین؟
حضور آقای کتر تبرایی که به نوعی رفرانس دفتر نظارت هستن و عزیزان همراه مایه ی برکته و قطعا برای استان گلستان هم افتخار محسوب میشه.

بنابراین نسنجیده اظهار نظر نفرمایید و ذهن خوانندگان فنی رو هم به سمت و سوی انحرافی نبرید لطفا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
2
2
خدا را شکر که دکتر تبرایی عزیز بر مسند کار قرار گرفت تا از تجربه و علم منحصر به فرد خود ، دیگران را هم بهره مند کنند. انشالله که بالا دستی ها فرصت خدمت و نیرو سازی به این بزرگوار را بدهند و با تنگ نظری خود مانع پیشرفت بهداشت نشوند.
آمین یا رب العالمین
نظر شما
ادامه