کد خبر: ۷۱۱۶۷

حکیم مهر: در بازدید کارگروه پسماند استان آذربایجان شرقی از پناهگاه حیوانات شهرداری، بر تسریع در اجرای عملیات احداث کلینیک حیوانات تاکید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، «جواد صدیقی» معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: در راستای سرعت‌بخشی عملیات اجرای کلینیک حیوانات سازمان مدیریت پسماند و بازبینی وضعیت جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب، کارگروه استانی پسماند از پروژه در دست اجرای کلینیک حیوانات و همچنین پناهگاه حیوانات پردیس بازدید کردند.

وی افزود: در حال حاضر احداث کلینیک حیوانات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان در دست اجرا است و با احداث این کلینیک، عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در این مکان صورت خواهد گرفت.

معاون شهردار تبریز با اشاره به بازدید از پناهگاه پردیس نیز گفت: در حال حاضر زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب به صورت اصولی در پناهگاه پردیس انجام می‌گیرد که کارگروه پسماند استان با حضور در این محل از وضعیت موجود و امکانات این مرکز نیز بازدید کردند.

در کارگروه پسماند استان آذربایجان شرقی نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، سازمان محیط زیست، بهداشت، جهاد کشاورزی و شهرداری حضور دارند.


نظر شما
ادامه