کد خبر: ۷۱۳۷۴

حکیم مهر: جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم ضایعات گوشت و مرغ فاسد و غیربهداشتی در یک واحد صنعتی و پلمب کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صداوسیما، «سرهنگ تیمور کلانتری» گفت: برابر دریافت خبری مبنی بر استفاده از ضایعات گوشت و مرغ فاسد و غیربهداشتی به منظور تولید همبرگر در یک کارگاه غیرمجاز در رباط کریم، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ آبشناسان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، ماموران به محل موردنظر اعزام شدند و مشخص شد افراد سودجو به وسیله چرخ کردن ضایعات گوشت و مرغ فاسد اقدام به تولید همبرگر کرده و با برچسب و بسته‌بندی روانه بازار می‌کنند.

سرهنگ کلانتری افزود: در بازرسی انجام شده از این کارگاه بیش از ۸۰۰ کیلو همبرگر آماده و مواد اولیه فاسد جهت تولید همبرگر کشف شد. گوشت‌ها و همبرگر‌های فاسد کشف شده برای کارشناسی تحویل اداره بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم شد.

جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت: حسب دستور مقام قضائی، کارگاه مورد نظر پلمب، یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.



نظر شما
ادامه