کد خبر: ۷۱۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: حدود 3.5 تن مرغ منجمد تاریخ منقضی وارداتی در شهرستان درگز با همت سربازان به نام عرصه سلامت و امنیت غذایی شبکه دامپزشکی درگز شناسایی، بررسی و توقیف گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر حامد شمس» رئیس شبکه دامپزشکی با اشاره به این خبر گفت: در پی گزارش واصله به شبکه دامپزشکی مبنی بر وجود چندین تن مرغ منجمد تاریخ منقضی در یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، همکاران بخش نظارت شبکه به محل اعزام و طی بازدید، موفق به کشف و توقیف محموله چند تنی مرغ منجمد شدند.

شمس گفت: محموله فوق با دستور دادستان محترم به منظور بررسی آزمایشگاهی و اعلام نتیجه نهایی، توقیف گردید تا پس از اخذ نمونه و ارسال آن به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان و طی مراحل آزمایشگاهی تعیین تکلیف گردد.

دکتر شمس ادامه داد: فرآورده های خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف، برابر مقررات و ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای برای پیشگیری از احتمال شیوع بیماریهای قابل انتقال بین انسان و دام از چرخه مصرف انسانی خارج می شود.

شمس در پایان با بیان اینکه امنیت غذایی شهروندان خط قرمز ماست و برای این مهم شبانه روز تلاش می کنیم از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را توسط شماره 46225023 اطلاع رسانی نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
0
گوشت را نمی‌شه قاچاق کرد مگر این قاچاقچی کشتی یخچال دار داشته باشه یا پارتی درجه بالا.
نظر شما
ادامه