کد خبر: ۷۱۷۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در یکی از سردخانه های شهرستان بیش از ۴ تن گوشت مرغ، ران و سینه مرغ منجمد تاریخ گذشته کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «حسن علیزاده» صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو گزارش مسئول فنی بهداشتی یکی از سردخانه‌های شهرستان بیرجند و بازرسی کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان 4 هزار و 200 کیلوگرم مرغ و قطعات مرغ منجمد (ران و سینه) تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند ادامه داد: با توجه به چیدمان غیراصولی و بیشتر از ظرفیت محموله‌های مرغ و قطعات مرغ منجمد در سالن نگهداری سردخانه امکان بررسی دقیق محموله‌ها در مقطعی از سال جاری فراهم نبوده که پس از تخلیه شدن قسمتی از سردخانه و کشف چند پالت مرغ تاریخ منقضی ضمن هماهنگی مسئول فنی با کارشناسان شبکه دامپزشکی و تخلیه کامل سردخانه و بررسی دقیق صورت گرفته 4 هزار و 200 کیلوگرم مرغ و قطعات مرغ منجمد شامل ران و سینه مرغ منجمد کشف که پس از طی مراحل قانونی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی گفت: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در تمامی زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی می‌تواند تضمین کننده سلامت غذایی شهروندان باشد که این امر به صورت مستمر توسط همکاران بخش دولتی و خصوصی در حال پیگیری و انجام است.

علیزاده از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی از طریق تماس با سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا موارد در اسرع وقت توسط کارشناسان شبکه پیگیری شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
2
4
نحوه اطلاع رسانی رو نگاه کنید جوری اطلاع رسانی میکنه که حتما اون مسئول فنی از کار بیکار بشه و از نون خوردن بیافته و دوم اینکه خودش رو به عنوان قهرمان داستان نشون بده اگه واقعا شما میخواستی درست کار کنی میبایست جوری اطلاع رسانی میکردی که صاحب اون سردخانه نفهمه داستان چطوری اتفاق افتاده
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
اتفاقا بسیار عالیست. باید جایگاه مسولین فنی و ارزش کارشون نشون داده بشه.آفرین به این مسول فنی
نظر شما
ادامه