کد خبر: ۷۱۹۶۱

حکیم مهر: با حکم «دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر یونس احمدی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان ایلام منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی ایلام، متن حکم به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتریونس احمدی

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص، سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان ایلام منصوب می شوید.

بهره گیری از نیروهای انسانی متعهد و متخصص و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات سازمانی در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و بالتبع بهداشت عمومی جامعه و همچنین حمایت های همه جانبه از بهره برداران، سرمایه گذاران و فعالان بخش مختلف اقتصادی بالاخص بخش خصوصی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، با رویکردی جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مباحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان، توجه ویژه به جوانان و نخبگان جامعه دامپزشکی کشور و در نهایت افزایش سرعت ارائه خدمات اداری در قالب برنامه های زمانبندی فرآیند صدور انواع مجوزها مورد انتظار است .

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم (روحی وارواحنا له الفداء) تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

 



نظر شما
ادامه