کد خبر: ۷۲۰۲۷
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
ادعای عجیب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:
«دکتر محمدمهدی طهرانچی» گفت: دشمن با دستکاری در نگاه شناختی جوانان نسبت به رشته‌های راهبردی همچون مهندسی کشاورزی و دامپزشکی کاری کرده است که دانشجویان این رشته‌ها به شدت کاهش یافته‌اند ...

حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده های دامپزشکی و دامپروری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شبکه دانشگاهی می توانند به عنوان حلقه های پیشینی و پشتیبان صنایع تولیدات دامی قرار بگیرند

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «دکتر محمدمهدی طهرانچی» با اشاره به دسیسه های نظام سلطه در تغییر نگاه جوانان به رشته های کشاورزی و دامپزشکی، تصریح کرد: دشمن با دستکاری در نگاه شناختی جوانان نسبت به رشته های راهبردی همچون مهندسی کشاورزی، دامپزشکی کاری کرده است که دانشجویان این رشته ها به شدت کاهش یافته اند. چرا که می خواهند از این طریق استقلال و خودکفایی ما در حوزه غذا را از بین ببرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان البرز با حضور در شرکت نهاده های دامی جاهد زیر مجموعه مؤسسه جهاد استقلال وزارت جهاد کشاورزی از مرکز تولید مواد ژنتیکی گاو شیری و گوشتی بازدید کرد.

توجه به اهمیت فعالیت در حوزه خودکفایی و امنیت غذایی

طهرانچی گفت: توجه به اهمیت فعالیت در حوزه خودکفایی و امنیت غذایی مهم بوده  و واقعیت این است که نظام سلطه به سمتی در حرکت است که جریان امنیت غذای جهان را در اختیار بگیرد و از این طریق دیگر کشورها را تبدیل به مصرف کننده و وابسته خود در این حوزه کند. این موضوع در مورد حوزه انرژی نیز به همین شکل است. اما بحمدالله جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه‌های جهانی سازی نظام سلطه حرکت نکرده و در بحث تولید واکسن کرونا، امنیت غذایی و تولید دام و طیور، انرژی تابع یکپارچگی غرب نبوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: نظام سلطه‌گر غرب حتی به دنبال این است که علم را هم در انحصار خود بگیرد. به طوری که اکنون شبکه اجتماعی مانند فیس بوک در تولید علم همطراز دانشگاه هاروارد شده است که این موضوع نشان می‌دهد غرب در تولید علم نیز به وسیله شرکت‌های چند ملیتی به دنبال اعمال سلطه خود است و در حوزه غذا نیز می‌خواهند تأمین غذای مردم جهان در اختیار چند شرکت به اصطلاح چند ملیتی باشد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از کارهای مهم و اولویت دار کشور توجه و فعالیت در حوزه امنیت غذایی است، خاطرنشان کرد: همه بخش‌های مرتبط در کشور ما باید با قدرت در حوزه امنیت غذایی کار کنند. چرا که این حوزه نقطه رهایی ملت از وابستگی به نظام سلطه است. از اینرو رشد علمی، استفاده از روش‌های نو و به روز رسانی تولیدات و محصولات باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که در غیر اینصورت غرب کشورهایی را که در این حوزه عقب مانده باشند، تابع خود می‌کند.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام آمادگی این دانشگاه برای نقش آفرینی در تأمین امنیت غذای کشور گفت: ۳۶ واحد دانشگاه آزاد اسلامی دارای گروه علوم دامی بوده و 94 عضو هیأت علمی در این حوزه فعالیت دارند. با توجه به ظرفیت عظیم علمی، پژوهشی و آزمایشگاه های مجهز دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه آمادگی آن را دارد که در کنار شرکت نهاده‌های دامی جاهد و دیگر مجموعه‌ها که در حوزه اصلاح ژنتیک دام فعالیت دارند، قرار گرفته و بتواند به پایداری علمی و اقتصادی کشور در حوزه امنیت غذایی کمک کند.

طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای (پایش) به یک شبکه زنده و پویای پژوهشی در کشور تبدیل شده که به عنوان نمونه در حال حاضر 38 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه زمینه پژوهشی پایان‌نامه خود را در حوزه اصلاح نژاد دامی قرار داده‌اند و این جریان با ورود دانشجویان و پژوهشگران جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استمرار دارد. همکاری که با مرکز تولید مواد ژنتیکی گاو شیری و گوشتی می‌توانیم داشته باشیم این است که چگونه فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه را افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در حال حاضر در حوزه تولید مواد ژنتیکی فعالیت کرده و دارای مجوز است و در این زمینه نیز می توانیم با مجموعه مؤسسه جهاد استقلال تبادل تجربه و همکاری داشته باشیم.

طهرانچی با بیان اینکه باید بیاندیشیم که چگونه می‌توانیم در حوزه غذا و نهاده‌های دامی یک جریان علمی و اقتصادی پویا در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: کشور استعمارگر انگلستان در قرن بیستم میلادی کاری کردند که با ایجاد خشکسالی در کشور، نیمی از جمعیت ایران به دلیل نبود غذا از بین برود و این خباثت کشورهای سلطه گر است که همچنان این رویه را در پیش دارد. به طوری که اکنون نیز ستادهای عملیات روانی دشمن برای صنایع و تولیدات بومی ما نقشه دارند و مردم را به تحریم خرید محصولات برخی از شرکت های داخلی دعوت می کنند. این موضوع نشان می دهد که جنگ نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران بسیار جدی است و ما برای پیروز ماندن در این میدان باید دارای برنامه های مدون و اجرایی باشیم، به همین دلیل توجه به امنیت غذایی یکی از برنامه های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون دستاوردهای موفقی در این حوزه داشته ایم.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این مسیر معتقدیم که اگر دانش و فناوری ما در جهت «منافع للناس» نباشد، نمی تواند پایدار بماند. یعنی منافع فعالیت های ما باید به دامداران کوچک تا مراکز بزرگ صنعتی برسد. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد تا دستاوردهای علمی و ترویجی خود را به راحتی در اختیار فعالان این حوزه قرار دهد. همچنین دانشکده های دامپزشکی و دامپروری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شبکه دانشگاهی می توانند به عنوان حلقه های پیشینی و پشتیبان صنایع تولیدات دامی قرار بگیرند.

وی با اشاره به دسیسه های نظام سلطه در تغییر نگاه جوانان به رشته های کشاورزی و دامپزشکی تصریح کرد: دشمن با دستکاری در نگاه شناختی جوانان نسبت به رشته های راهبردی همچون مهندسی کشاورزی، دامپزشکی کاری کرده است که دانشجویان این رشته ها به شدت کاهش یافته اند. چرا که می خواهند از این طریق استقلال و خودکفایی ما در حوزه غذا را از بین ببرند. اما بحمدالله جریان دانشجو، پایا و پویا است و می توانیم این روند را اصلاح کنیم. همچنین یکی از کارهای مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز نهاده های دامی جاهد می تواند استفاده از محققان این حوزه در بدنه علمی دانشگاه و استفاده از مشارکت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این مرکز و سایر مراکز باشد. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اگر احساس کند در جایی فعالیت فناورانه مناسب و دارای بازگشت سرمایه انجام می شود، آمادگی همکاری و سرمایه گذاری در آن حوزه را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از احصاء نظام موضوعات اصلاح نژاد دام و طیور در سامانه پژوهشیار خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تولید گوشت، شیر، بسته بهبود امنیت غذایی در بحث خوراک دام و نهاده های دامی، اصلاح ژنتیک در حوزه دانشی و فناوری می تواند همکاری های مؤثر و نتیجه بخشی با مؤسسه نهاده های دامی جهاد و دیگر مراکز داشته باشد.

در ادامه این جلسه محمدرضا کاشفی مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال و مهندس محمدعلی مهری مدیرعامل شرکت نهاده‌های دامی جاهد گزارشی از دستاوردها، تولیدات و پیشرفت های این مجموعه ارائه کردند.

در ادامه این جلسه  طهرانچی به همراه  محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و دکتر محمدرضا اردکانی مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی از بخشهای مختلف مرکز تولید مواد ژنتیکی گاو شیری و گوشتی بازدید کردند.


انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
45
اولا تو این مملکت چیزی که هر روز تعدادش بیشتر شده دانشجوی دامپزشکی بوده. دوما این دشمن خوب نعمتی هست. هر چی کم کاری و اهمال و بی کفایتی بوده را به اون نسبت میدید. در حالی که اصلا وجود خارجی نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این فرد می بینه روزبروز تمایل به درس خواندن یا بهتر بگوییم نخواندن و مدرک گرفتن بخصوص از نوع پولی در دانشگاه آزاد کمتر میشود داره تبلیغات می‌کنه برای دانشجو گرفتن به وعده آینده بهتر پیشرفت آموزشی یک وعده سر خرمن است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
40
کلا ردپای دشمن در همه جا به چشم میخورد ! دوستان کجا هستند ؟ والله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
راست میگه بابا
چرا سریع جبهه گیری می کنید
دشمن حالا چه داخلیش چه خارجیش با این بلایی که سر تولید آورد از توزیع نهاده و.... تا کاری کرد که نه مرغدار توان ایستادن رو پای خودش را داره نه گاودار و گوسفند دار و زنبوردار و....
دانشجو هم این وضع را می بینه انگیزه نداره درس بخونه تو دانشگاه تظاهرات میکنه سلف باید یکی و مشترک بشه!
خاک بر سر ما که واردکننده گوشت مرغ و گوشت گاو هستیم دکتر دامپزشکمون برای برزیل چونه میزنه حکیم مهرمون هم یه دامپزشک خانم اون هم در زمینه"پت" را به عنوان الگو برا همه مون معرفی میکنه
مرحوم سیدجمال الدین اسدآبادی و مرحوم جلال آل احمد کجایند؟ علمداران استقلال و عزت و کرامت نفس
افسوس که عبارات :ایرانی نمی تواند لولهنگ بسازد
نفت ماده سیاه بدبو به چه درد ما میخورد
این ادبیات را وارد تک تک سلولهای مغز ما کردند
تا تو همه چی وارد کننده بشیم و دانشجوی ما از روی استیصال دست به هر کاری دون شان دانشگاه و دکتری دامپزشکی بزند
همین ها دامپزشکی را از دور خارج کردند چون اول تو کله همه ما کردند اصلا دام نمیخوایم که دامپزشک بخواهیم!!!
گوشت وارد می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
البته ما چون دامپزشک هستیم و تعصباتی داریم با واردات گوشت و حذف دامپزشکی مخالفیم وگرنه برای اقتصاد کشور چیز بدی هم نیست!!! نه هزینه دامپزشکی میخواهد نه پرورش پرهزینه و بلااستفاده دام در شرایط خشکسالی ، برعکس کشورهایی هستند که شرایط پرورش دام مساعد دارند و دام پرورش میدهند و صادر میکنند به کشورهای گاها پیشرفته با امکانات کمتر و آنوقت دامپزشکان اینجا مهاجرت میکردند به کشورهای بااستعداد دامپروری ، البته کمبودها و شرایط تحریمی فعلأ اجازه اینکارها را به ما نمیدهد نه واردات گوشت و اقلام دامی دیگر و نه مهاجرت
مجید صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
38
جناب طهرانچی دشمن غلط بکنه کاری را که دوستان با دامپزشکی و دامپزشک و سپس با دامداری کردند توی ذهن مجسم کنه.بقول شاعر
دشمن نکرد آنچه تو کردی به دوستی...
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
25
اخه دشمن به دامپزشکی چکار داره
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
21
وزیر گفتن یک ماه حقوق مزایاکارکنان دامپزشکی بدن الان نزدیک سه ماه شد خبری نیست اینم کار دشمنه بعضی ها هزاربلا سرادم میارن و حق الناس پایمال میکنن بعد ............
مجید
|
Germany
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
19
همین دشمن کاری کرده حتی یک فرصت شغلی در استان های شمالغرب برای فارغ التحصیلان جدید پیدا نشود !۵ تا مرکز کارآفرینی ! فروش مدرک دمار از روزگار اشتغال و کار برای دامپزشکان در آورده . برای رشته های فنی و کشاورزی و انسانی همین دشمن کاری کرده ریشه اشتغال سوزانده شود .
ناشناس
|
France
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
26
باز خوبه دشمن به داد این رشته رسید و تشخیص داد که این پذیرش های گله ای چه قراره به سر این رشته بیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
آره اصلا ناخودآگاه از دشمن خوشم اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
10
"ما بحمدالله جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه‌های جهانی سازی نظام سلطه حرکت نکرده و در بحث تولید واکسن کرونا، امنیت غذایی و تولید دام و طیور، انرژی تابع یکپارچگی غرب نبوده است."
لطفا دست آورد های خود را در ارتباط با واکسن کرونا توضیح دهید باقیش پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
2
11
جناب دکتر طهرانچی دشمنی درکارنیست، دشمن اون کسی بود که پوست خربزه انداخت پای شما با دومقاله یکی داخلی ویکی خارجی وطرح من درآوردی پیش دفاع با ۹ داور پدر دانشجویان مهندسی کشاورزی وعلوم دامی... رادراوردین انسان عاقل دیوانه است که دست به حماقت بزند وبه هردلیلی جلوی فارغ التحصیلی او گرفته شود.... پیش دفاع را حذف کن دومقاله را به یک مقاله تبدیل کن تادوباره رشته های کاربردی جان تازه یی بگیرد...
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
14
با این توطئه دشمن ، قطعا در امد های هنگفت دانشگاه ازاد از جذب دانشجود در بخش دامپزشکی و کشاورزی هم به شدت لطمه دیده و میبینه .مرگ بر این دشمن بد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
2
15
دکان دانشگاه ازاد ببندید تا ببینید نتیجه مثبت در علم
علم پولی دردی از جامعه دوا نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
4
8
شهریه دانشگاه آزاد را کاهش دهید تا عموم جوانان و مردم به دانشگاه آزاد سرازیر شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
همین دانشکده ها هم زیاده چه پولی چه غیرپولی، حالا پولیه بی کیفیت هم هست که دیگه هیچی اشباع در اشباع
دامپزشک بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
1
15
دم این دشمن گرم ما که هرچی پیش دوست ازافزایش فارغ التحصیل بیکارواشباع شدن رشته نالیدیم هیچ توجهی نکردلااقل بزاریداین دشمن کارخودش راانجام بده چه دشمن قدرتمندیه که تونسته جلوی ورودی های گله ای دانشگاه آزادرابگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
2
12
ادامه فعالیت دانشگاه آزاد اتفاقا خواست دشمنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
9
ظاهرا که بر عکس گفتند!
دشمن های دامپزشکی فعلا دنبال افزایش بی رویه تعداد دانشجو در این رشته هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
4
..............
کاری رو که تو نتونستی بکنی رو دشمن برامون کرد دستش هم درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
7
دشمن یعنی من که امروز ۱۲۰ تومن درآمد داشتم. مردم من رو می‌بینند میگند بچه میخای درمانگاه بزنی مثل این بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
10
پول مفتی که از دانشجوهای دامپزشکی می گرفتین رو ......... پایمال کردن الان همشو میندازین گردن دشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
9
تقصیر این دامپزشکان پیش کسوت بوده.
احتمالا رفتن به دشمن پول دادن تا همچین کاری بکنه
آفرین به هوش و ذکاوت شما که این موضوع را کشف کردی.
خداوند سایه شما را از سر کشور ما کم نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
8
سلام . البته به نظر می رسد این دفعه ، عدو سبب خیر شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
12
جیباتون خالی شده؟......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
10
دشمن آن دکانی است که مدرک می فروشد و نتیجه اش را داریم میبینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
11
با این مسئولینی که ما داریم واقعا نیازی به دشمن نداریم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
11
شهریه بسیار بالا
عدم برگزاری کلاس و نبود کیس در بیمارستان ها
نبود استادهای با کیفیت و استخدام رسمی
تاسیس بی رویه دانشکده و عدم تامین زیر ساخت ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
البته در رأسش در دانشگاه آزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
5
دشمن؟ دستکادی دد نگاه شناختی؟شما چقدر متوهم هستید.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
7
دشمن خودتون هستید که از بی کفایتی شما مسولین مملکت به بدبختی افتاده
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
همش دشمن ، دشمن ، دشمن
من به اعجاز کلمه دشمن سخت ایمان دارم .
پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
3
دشمن دامپزشکی واقعا وجود دارد و البته همین مسوولان داخلی خودمان در شبکه های دامپزشکی و سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و دانشکده های دامپزشکی که حقوق بگیر از بودجه همین کشور بوده اند! سهل انگاری در اخذ بودجه کافی از سازمان مربوط،کارشکنی کیفی و کمی در برگزاری آزمون های استخدامی خارج استانی!!!، شرایط رفاهی ضعیف برای کارکنان دولتی و خصوصی، برقرار کردن شروط بنی اسراییلی سخت تر از دانشگاه دولتی در پژوهش و دفاعیه و ارایه مفالات چاپ شده!!!!!! برای صدور گواهی موقت، تاخیر در برگزاری جلسات حیاتی صنفی، تاخیر چشمگیر در اعلام تعرفه های سالیانه البته در آخر سال!!!، عدم اعلام نیاز به موقع جذب دانش آموختگان مرتبط به سازمان دامپزشکی و ... همه این موارد باعث شده که جوان دیپلمه ما دستفروشی را به صرف زمان و پول برای اخذ مدرک دانشگاهی که هیچ درآمد مادی و معنوی برای وی نخواهد داشت ترجیح دهد و زودتر صاحب درآمد مکفی برای تشکیل خانواده گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
عجب دشمنی؟؟؟؟؟؟؟؟
متفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
3
دشمن وجود ندارد مردم عقل دارند دیدند دامپزشک درآمد ندارد. نمی روند رشته سخت را بخوانند بعد هم مگس بگیرند
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
2
دشمن بود یا کم کاری خودمون که نه بها دادیم به این رشته و نه ارزش قایل شدین برای فارغ التحصیلای بیکارش. واقعا که این لولوخرخره دشمن خوب چیزی شده که هنه تقصیرها رو گردنش بندازیم. از ماست که بر ماست
نظر شما
ادامه