کد خبر: ۷۲۲۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر حمید رمضانی» در سه جلسه جداگانه با پرسنل اداری، فعالان بخش خصوصی دامپزشکی و بهره برداران میدان دام شیروان، دیدار و مشکلات این حوزه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی  دامپزشکی شیروان، در ابتدای این جلسه «دکتر حسن ایزانلو» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی دکتر حمید رمضانی، نسبت به ارائه گزارش عملکرد این اداره در حوزه های مختلف اقدام نمود.

حمید رمضانی، ضمن خدا قوت به همکاران اداره دامپزشکی شیروان گفت: یکی از ویژگی های مهم این شهرستان وجود نیروهای جوان است که میتوانند در کنار نیروهای با تجربه موجب پویایی و موفقیت  مجموعه دامپزشکی باشند .

وی در دیدار با همکاران بخش خصوصی با بیان اینکه کار و خدمات پرسنل بخش خصوصی رصد می شود تصریح کرد:‌ باید از نیروهای خدوم و زحمتکش و خودجوش در عرصه دامپزشکی حمایت کرد و بنده تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات همکاران پرتلاش بخش خصوصی انجام خواهم داد.

در دیدار دیگری ایشان با فعالان بازار دام شیروان عنوان کرد: سازمان دامپزشکی کشور تلاش دارد بستر مناسبی را برای فعالیت قانونی و نظام مند در حوزه نقل و انتقال دام زنده فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: بیماری های استراتژیک دامی مانند سل، بروسلوز، تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان دام کوچک نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشته است و این مهم مرهون تلاش های کارکنان دامپزشکی در سراسرکشور و همت دامداران برای رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی و اخذ مجوز نقل و انتقالات دام می باشد.

در پایان فعالان بازار عرضه دام نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند و رمضانی به ایشان قول رسیدگی در اسرع وقت را دادند .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
1
0
احسنت به دکتر رمضانی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
2
دستت درد نکنه دکتر اولا نرخ مایه کوبی یک ساله که تغییر نکرده دوماه پول که کلا ندارین بدین به بخش خصوصی عجب حمایت میشیم ممنون دست مریزاد
دکتر حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
1
درمدت سه سال فعالیت در بخش خصوصی، در استان خراسان شمالی از دکتر رمضانی خاطرات خوبی در ذهن دارم و از ایشان به نیکی یاد میکنم، ایکاش تعداد این افراد در سازمان دامپزشکی افزایش یابد . هم عالم به کارشان هستند و درحالی که متعهد به کارشان هستند، جهت انجام کار ارباب رجوع هر کاری از دستشان بر بیاد انجام میدهند.
نظر شما
ادامه