کد خبر: ۷۲۴۸۶

حکیم مهر: جلسه هم‌اندیشی بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی شهرستان فردوس با حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان و نظارت بهداشتی و طیور و روسای ادارات ستادی طیور و تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی فردوس، «اسماعیلی» رئیس دامپزشکی فردوس هدف از برگزاری این جلسه را برقراری ارتباط مؤثر بخش دولتی با فعالان بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی اعلام کرد.

وی افزود: برگزاری این جلسات در راستای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر سازنده بین بخش دولتی و خصوصی بوده که با تکیه بر خرد جمعی متصدیان این حوزه برای رفع معضلات پیش روی فعالان این بخش صورت می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی فردوس همچنین ارتقاء و افزایش کیفیت ارائه خدمات را در گرو همکاری‌های سازنده بین گروه‌های مختلف این مجموعه دانست و خواستار رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط همکاران در جهت ایجاد اعتمادسازی بیشتر بین حوزه‌های مختلف این مجموعه شد.

وی همچنین استفاده از تمامی توانایی و امکانات بخش خصوصی شهرستان برای خدمت‌رسانی به متقاضیان این بخش را ضروری دانست و توصیه کرد: تمامی دامپزشکان از امکانات موجود در جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی دامپزشکی شهرستان بهره‌گیری نمایند.

اسماعیلی در ادامه به بیان آخرین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط سازمان دامپزشکی کشور پرداخت و بر افزایش تعاملات و همکاری‌های بین بخشی بین فعالان این حوزه تأکید نمود .

دکتر زنگویی، رئیس اداره طیور اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی نیز درخصوص لزوم نظارت مسئولین فنی واحدهای مرغداری بر اعمال شرایط بهداشتی در واحدهای پرورش طیور و ماکیان تأکید نمود.

دکتر صباغ‌زاده، رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی نیز مراکز بهداشتی درمانی بخش خصوصی را بازوان توانمند دامپزشکی دانست و بر رفع نواقص این مراکز به منظور ارتقای کیفی و کمی خدمات دامپزشکی تأکید نمود.

 در ادامه فعالان دارو و درمان شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند و خواستار پپیگیری رفع این مشکلات شدند.

 

نظر شما
ادامه