کد خبر: ۷۲۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل همچنین از تکمیل ساختمان جدید دانشکده دامپزشکی این دانشگاه و افتتاح آن در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد وگفت: دانشکده دامپزشکی این دانشگاه به عنوان تنها دانشکده دولتی و تخصصی درسطح استان‌های شمالی کشور است که بعد از حدود یک دهه در شهرستان آمل افتتاح خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «دکتر حاجی زاده» اضافه کرد: نخستین خوابگاه دانشجویی این دانشگاه نیز به مناسبت دهه مبارکه فجر امسال در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع در ۴ طبقه و ۸ سوئیت به ظرفیت ۳۲۰ نفر درمدت حدود ۴ تا ۵ سال ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای ساخت این خوابگاه، سازمان برنامه وبودجه، ردیف مستقل اعتباری از محل تملک ودارایی‌های شهرستان آمل در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی واختصاص داده است که درمجموع با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در ۴ دانشکده دامپزشکی، مهندسی فناوری‌های نوین، زیست فناوری و گیاهان دارویی در ۴ رشته کارشناسی ارشد و ۱۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی دردانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین شهرستان آمل که از سال ۱۳۹۲ به عنوان تنها دانشگاه دولتی این شهرستان تاسیس شده، مشغول به تحصیل هستند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
1
اخیرا در حال جذی هیات علمی هستن
به سلامتی و مبارکی
خدا بیشترش کنه
آمل. بابل.
ساری و گرگان هم یه دانشکده بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
واقعا این همه هزینه .عاقبت دانشجوی بیکار
ای کاش دانشکده پرستاری درست میکردن
نظر شما
ادامه