کد خبر: ۷۲۸۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد:
«علیرضا مزینانی» افزود: این کلینیک دارای امکاناتی همچون دامپزشک، کارشناس حیات‌وحش، محیط‌بان مجرب و مجهز به انواع اسلحه‌های بیهوشی، پیستول، خفت‌گیر، تور، دارو و سایر ادوات امداد و نجات حیات‌وحش است ...

حکیم مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به جزئیات راه اندازی کلینیک سیار حیات وحش، از تجهیز آمبولانس و بکارگیری خفت گیر در این کلینیک خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «علیرضا مزینانی» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه در دوماه اخیر موضوعاتی در خصوص حیات وحش استان تهران اتفاق افتاد که امکانات کامل و تجمیعی در زمان ضرورت نداشتیم، اظهار داشت: بر همین اساس در صدد تجهیز آمبولانس و راه اندازی کلینیک سیار امداد و نجات حیات وحش استان بر آمدیم تا بتوانیم در مواقع ضروری و لازم به بهترین شکل ممکن به وضعیت حیات وحش آسیب دیده و نیازمند امداد و تیمار رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه این کلینیک دارای امکاناتی همچون دامپزشک، کارشناس حیات وحش و محیط بان مجرب است، افزود: همچنین این کلینیک به انواع اسلحه‌های بیهوشی، پیستول، خفت گیر، تور، دارو و سایر ادوات امداد و نجات حیات وحش در مواقع ضروری تجهیز شده است.

مزینانی تصریح کرد: همچنین در تلاشیم تعدادی خودروی دیگر نیز به امکانات مناسب امداد و نجات حیات وحش تجهیز کنیم و مورد بهره برداری قرار دهیم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
4
دامپزشک جزو "امکانات" اونجا هست نیست بلکه جزو " نیروهای متخصص" .

این توهینه
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
3
چقدر گستاخ هست این فرد که دامپزشک را همردیف خفتگیر و تور و ... بکار برده !
و حکیم مهر هم ناشیانه اون را منتشر میکنه!!!!

غیرتی هست آیا؟!!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
1
ای کاش این کار رو ۱۰ سال قبل که ما بدون هرگونه هزینه ای پیشنهاد می کردیم موافقت و اجرا می کردید....مطمن ام هنوزم خیلی ابتدایی هست...هرچند جای امیدواری هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
1
سلام
حکیم مهر عزیز هر روز سهمیه خبرتون فقط ۲ تا ست؟
دقت فرمودید که بیشتر و کمتر از دو تا خبر ندارید؟نظرات و پیامها هم که تایید نمیشه .ارزش پیگیری ندارید .
به این نتیجه رسیدم که ارزش پیگیری ندارید
نظر شما
ادامه