کد خبر: ۷۲۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - تندیس برگزیدگان اولین جشنواره ملی هنر، رسانه، سلامت به مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از سوی قائم مقام وزیر بهداشت در این استان اهداء شد.
دکتر مجید مختاری در این باره گفت : دریافت این تندیس حاصل تلاش کلیه همکاران دامپزشکی در استان که بطور شبانه‎روزی در جهت ارتقاء سلامت عمومی جامعه قدم برمی‎دارند است.
جشنواره ملی هنر، رسانه، سلامت به میزبانی استان مازندران در روز 21 آبان ماه طی مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، در این مراسم که دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی حضور داشت، اداره کل دامپزشکی استان مازندران بعنوان دستگاه برگزیده در جهت افزایش آگاهی مردم پیرامون تغذیه سالم، بهداشت روان و سلامت معنوی معرفی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دریافت نمود.

   

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ر.
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
0
0
متاسفم برای ...... یک مدیرکل استانی رده بالا در شاخه دامپزشکی که از اینکه یک رییس دانشگاه بهش لطف میکنه .........اینقدر خوشحالش میشه
اصلا یک نفر این تقدیر نامه را بخونه نمی فهمه از طرف کی و کجا بوده !
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
باید واقعاً برای شما متأسف بود که این قدر از درک ساده ترین مسایل دور هستید!

اصلا معلوم نیست که با کدام بنیه علمی و عملی و کدام سابقه درخشان علمی در مورد موضوعی اظهار نظر مغرضانه می کنید که هر شخص منصفی می فهمد اینگونه تعاملات بر ارتقا سطح آگاهی مردم از جایگاه رفیع دامپزشکی در حفظ سلامت مردم دارای اثرات مفید و ارزشمند است.
آزادمنش
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
0
0
خوب راست میگن:این تقدیرنامه ازطرف کدام دانشگاهه؟
در ضمن این یک تقدیر نامه معمولیه که بعد از هر همایش یا نمایشگاه یا جشنواره به برخی شرکت کنندگان و برگزارکنندگان اهدا میکنند تعامل از نظر لغتی معنای دیگری داره و وقتی شما معنای اون را میفهمید که یک بیماری مشکوک به زونوز ذر مازندران بیاد اونوقت تعامل تکمیل میشه و تقدیرنامه دهندگان شما را به عنوان متولی بهداشت خواهند شناخت و شما را مقصر 100% معرفی میکنند
در ضمن هر وقت مدیر کل دامپزشکی استان به یک مدیر میانی یک لوح اهدا کرد ودر جراید منتشر شد تعامل دوطرفه هست
باتشکر یک بی انصاف
م.
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
0
0
سلام تا حالا ندیده بودم یک نفر تقدیر نامشو روی سایت بگذاره اولین باره تقدیر نامه دیجیتال میبینم حتی ......!
نظر شما
ادامه