کد خبر: ۷۳۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در نهمین روز از دهه مبارک فجر شرکت اطمینان دارو سلامت ماندگار با حضور «قاسم عزیز زاده گرجی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و «آقاپور کاظمی» سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی در ناحیه صنعتی درون کلای شرقی شهرستان بابل افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت: شرکت اطمینان دارو سلامت ماندگار با اعتباری بالغ‌بر 290 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع شامل ساختمان اداری، سوله تولید، آزمایشگاه‌های میکروبی و شیمیایی و ... جهت تولید ضدعفونی افتتاح‌شده است.

وی افزود: این شرکت دارای 5 فاز تولید ضدعفونی، خط مایع، خط پودری، آنزیم‌ها و کوکسیدیواستات در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع است که نیاز به 670 میلیارد ریال اعتبار خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان 1403 تمام فازها به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقاپور کاظمی تولیدات این شرکت را محصولات استراتژیک برای کشور خواند و ادامه داد: حدود 70 درصد صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت لذا اداره کل دامپزشکی استان مازندران با تعامل مستمر با بخش خصوصی تمام تلاش خود را خواهد کرد از ظرفیت این حوزه جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی بهره ببرد.

فرماندار شهرستان بابل نیز در این مراسم گفت: اینکه یک شرکت واردکننده در کشور تبدیل به یک تولیدکننده قدرتمند شود یک اتفاق مبارک است و در استان جهت تحقق کامل این اهداف حمایت کامل خواهیم کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماهور.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
من به اینجور آدم ها افتخار میکنم
نظر شما
ادامه