کد خبر: ۷۳۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر کاووسی» مدیر کل دامپزشکی استان گلستان یکشنبه 1401/12/7 با «دکتر شکیبایی» رئیس نظام دامپزشکی استان و «دکتر گلپایگانی» معاون سازمان نظام دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، در این دیدار «دکتر گلپایگانی» ضمن خداقوت و تشکر از اقدامات موثر دامپزشکی برای جلوگیری از بروز و شیوع بیماری های دامی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری لازم بین اداره دامپزشکی و نظام دامپزشکی در خصوص صدور پروانه های بهداشتی، دامپروری ها، مرغداری ها و آبزی پروری ها در حوزه دامپزشکی همکاری و تعامل دوجانبه پدیدار گردد.

در ادامه دکتر کاووسی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اهمیت و جایگاه دامپزشکی عنوان کرد: بکارگیری وجدان کاری برای ارائه خدمات شایسته لازم و ضروری است و هر فعالیتی را که انسان بر عهده می گیرد باید به بهترین صورت به پایان رساند.

وی همچنین بر تشکیل کارگروه مشترک سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی تاکید کرد و افزود: دامپزشکی استان آمادگی کامل را در خصوص رسیدن به تعامل و هماهنگی صدور پروانه‌های حوزه دامپزشکی و دامپروری تسریع در صدور مجوزها در چهارچوب قوانین و دستورالعملها با نگاه کمک به عرصه تولید و تلاش در جهت بر طرف نمودن موانع احتمالی و همچنین حمایت از متقاضیان عرصه تولیدات دامپزشکی و دامپروری، و رسیدن به باورهای مشترک را دارد.

در پایان دکتر کاووسی ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازنده بین اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان موانع شناسایی و برای رفع آن در جهت رفاه حال مردم و اجرای دستورالعمل ها و قوانین تلاش شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
4
4
خسته نباشید
اقای دکتر گلپایگانی
ابلاغ نامه اخیر شما و سازمان دامپزشکی در خصوص امکان صدور دو مجوز فعالیت برای یک نفر (درمانگر و مایه کوبی) در شرایط بی کاری دامپزشکان و...بدلایل قانونی و...قابل پیگیری قضایی است
نظر شما
ادامه