کد خبر: ۷۳۴۴۳

حکیم مهر: همکار شبکه دامپزشکی درگز در مسیر صعب العبور جهت واکسیناسیون رایگان دام ها دچار سانحه گردید و مصدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر حامد شمس» رئیس شبکه دامپزشکی درگز گفت: سربازان گمنام عرصه دامپزشکی بخاطر صعب العبور بودن منطقه و عدم  وجود راههای مشخص و همچنین حس وظیفه شناسی همکاران بخش مبارزه و واکسیناتور جهت انجام خدمات واکسیناسیون رایگان دام ها همه مشکلات را به جان خریده و در سخت ترین شرایط جهت یاری دامداران از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی افزود: همکار واکسیناتور درگز حین عزیمت به محل اتراق دام ها با موتور سیکلت به مناطق کوهستانی شهرستان درگز جهت اجرای عملیات رایگان واکسیناسیون تب برفکی با از دست دادن تعادل راکب موتور متاسفانه وسیله نقلیه واژگون شده و همکار مایه کوب دچار سانحه گردید.

در پایان دکتر شمس بیان نمود: کارکنان دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و خطراتی  از این قبیل قرار دارند، علاوه بر خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری، بروسلوز، سل و ... به دلیل کار در شرایط سخت و استاندارد نبودن ساختمان دامداری های روستایی و راه های مواصلاتی به محل دام ها در معرض مصدومیت‌های شدید قرار دارند.

 

نظر شما
ادامه