کد خبر: ۷۳۴۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: در پی بازنشر خبری با عنوان «آنچه تا کنون رخ داده، زیبنده سازمان نظام دامپزشکی کشور نیست/ تا یک ماه آینده کلیه تحولات لازم در این سازمان صورت می‌گیرد»، به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در حکیم مهر، روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی با ارسال جوابیه‌ای، به ارائه توضیحاتی در این‌خصوص پرداخت:

متن این جوابیه به شرح زیر است:

در آن بخش از خبر که عنوان شده «با مذاکرات صورت گرفته با وزارت صمت سامانه‌ای در اختیار سازمان نظام قرار خواهد گرفت...» منظور معرفی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده جهاد کشاورزی به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت جهت فراهم نمودن مقدمات اتصال به سامانه یکپارچه نظارتی برای امکان نظارت تخصصی به کسب و کارهای اینترنتی دارای اینماد مرتبط با حوزه دام، طیور و شیلات و خدمات دامپزشکی، پیرو نامه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است که به اشتباه مورد دیگری نقل شده است.

همچنین منظور از تحولات انجام شده در سازمان نظام، امورات تحولی سازمان مربوط به رونمایی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا می‌باشد که در حال طراحی است و به پورتال جدید سازمان که رونمایی و به بهره‌ برداری رسیده است، اضافه خواهد شد.

روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
6
این کارها را جمع کنید. انتخابات را برگزار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
باید دولتی کاندید نشه
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
واقعا پس از حداقل ۱۰_۱۵سال روسای جدید استانی باید انتخاب شوند و شفاف درباره صدور مجوزها و نحوه انتخاب مسئولین فنی پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
چه خوب گفتید “نحوه ی انتخاب مسئول فنی”
متاسفانه یکی از دوستان من مجبور بود بره یکی از بندرهای جنوب برای کار که رییس اداره ی اون شهرستان بهش گفت حقوق ۱۷ تومن کم هست برای اینجا باید ۲۰ قرارداد ببندی!!!بعد ک به کارفرما گفت بیست،رییس اداره به کارفرما گفت نمی خواد دکتر بگیری کارشناس بهت معرفی می کنم و قرارداد ۱۹ بست!!!
اجبارا رفت یک بندر دیگه همون استان گفتند نه تومن باید قرارداد ببندی تا یک مرکز تکثیرمیگو دیگه هم بدیم!
از اون طرف یکی از فامیلهای کارمند همون اداره بهش “یک “ مرکز تکثیر میگو معرفی کردند با مدرک کاردانی قرارداد هم ۱۵ براش بستند!!!
اینارو گفتم بگم مدرک دکتری و تخصص و سابقه و امتیاز هیچ تاثیری در انتخاب مسئول فنی ندارد..
بعضی استانها اصلا امتیازبندی” انجام نمیشه صرفا افراد با پارتی و پول معرفی میشن به رییس اداره های شهرستانها

ای کاش عمر را تلف نکرده بودند دامپزشکان و بجای ده دوازده سال درس خوندن در بهترین دانشگاه دامپزشکی ایران، دوسال مدرک کاردانی انلاین علمی کاربردی گینه بیسائو می گرفتیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
مجوزهای درمانگاه بیمارستان داروخانه ازمایشگاه های پزشکی توسط سازمان غذا و دارو صادر می شه
اما مشاغل دامپزشکی باید از نظام دامپزشکی مجوز بگیرن مثل سوپرمارکت و بقالی ...
معلومه عاقبت ش این می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
1
اونی که می گه دولتی کاندید هم نشه دوره قبل هم همین و می گفت
اما خودش پند نفر دولتی و تو شورای استانی اورد پند بازنشسته رو هم استخدام کرد رییس نظام هم از دولتی ها معلوم نیست کجا پیدا کرد اورد
نظر شما
ادامه