کد خبر: ۷۳۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: نظارت بهداشتی دامپزشکی بر ورود اولین محموله میگو مولد به استان بوشهر انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر مهدی تنگستانی مکان» در گفتگویی اظهار داشت: اولین محموله میگو مولد SPF وارداتی تحت نظارت دامپزشکی وارد استان و در مرکز تکثیر زاد آوری مند میگو قرنطینه شد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در اولین مرحله تعداد یک هزار و ۲۰۰ قطعه میگوی مولد وارد استان شده و هم اکنون تحت کنترل و نظارت شبکه دامپزشکی تنگستان و کارشناسان دامپزشکی استان در مرکز زادآوری مند قرنطینه این محموله وارداتی انجام شده است.

وی با تاکید بر روند کنترل و نظارت دقیق دامپزشکی گفت: نمونه برداری های لازم از محموله وارداتی انجام شده است و پس از طی آزمایشات لازم و اطمینان از صحت و سلامت میگوهای مولد، ادامه روند اجرایی در مرکز تکثیر میگو انجام خواهد شد.

دکتر تنگستانی اشاره کرد: علاوه ورود یک هزار و ۲۰۰ قطعه میگوی مولد وارد شده، مراحل اداری و فنی ورود محموله دیگری نیز طی روزهای آینده با نظارت دامپزشکی انجام خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
نمونه برداران و کنترل کنندگان محموله ی spf نباید حداقل یک ماسک داشته باشن ؟ به جان خودم همین گان و دستکش رو محض رضای دوربین پوشیدن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
یکم توضیحات علمی هم از این کراها بفرمایند خیلی خوبه
نظر شما
ادامه