کد خبر: ۷۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز سه شنبه 15 فروردین با حضور در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل، معاونین و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر احسان عسکری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بمنظور بررسی مشکلات و تنگناه های موجود در این اداره کل با مدیرکل، معاونین و کارکنان دامپزشکی  دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار صمیمی، «دکتر سیدمختار رجائی فر» مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، به تشریح فعالیت ها و ماموریت های این اداره کل و همچنین ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد حوزه معاونت سلامت در سال گذشته پرداخت و گفت: در حوزه واکسیناسیون دام شاهد رشد 6 برابری نسبت به سال گذشته بودیم که علیرغم کمبود اعتبارات ، نیروی انسانی و امکانات خودرویی توانستیم خدمات خود را بی منت به جامعه هدف ارائه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پایین بودن اعتبارات در بخش های هزینه ای و تملک دارایی ها نسبت به سایر استان ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم با  حضور معاون استانداری و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به توفیقات خوبی در سال 1402 دست یابیم.

«مهندس قلندر حسن پور» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه دامپزشکی استان در طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در عید نوروز گفت: از نزدیک در جریان سختی کار شما هستم و سعی خواهیم کرد در سال جاری اقدامات تاثیر گذاری در حوزه اعتبارات و تامین نیروی انسانی دامپزشکی انجام دهیم.

وی از برگزاری آزمون استخدام نیروهای خدماتی دستگاه های اجرایی استان طی هفته های آتی خبر داد و گفت: اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در خصوص بهره وری حائز رتبه برتر شده است که ضمن نبریک این موفقیت ، سهمیه تعداد بکارگیری نیروی خدماتی از 3 به 7 نفر ارتقاء یافته که پس از طی مراحل قانونی به مجموعه دامپزشکی استان اضافه خواهند شد.

«دکتر احسان عسکری» معاون هماهنگی امور اقنصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه از حضور خود در جمع همکاران دامپزشکی استان ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به تخصصی بودن حرفه دامپزشکی و وجود نیروهای انسانی تحصیل کرده در سطوح عالیه در این مجموعه، به نوعی خود را همکار شما می دانم و به آن افتخار می کنم.

وی دامپزشکی در زیر مجموعه جهاد کشاورزی را دارای جایگاه ویژه ای عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح بهداشت عمومی و  صیانت از سرمایه های دامی مورد درخواست دولت بوده و سعی خواهیم کرد در جلسات متعدد با دستگاه های اجرایی، موانع و مشکلات فرا روی حوزه دامپزشکی استان بویژه موضوع اعتبارات، کشتارهای غیرمجاز دام، بهسازی کشتارگاه های دام و طیور، تغییر شیوه های پرورشی دام از سنتی به سمت روش های نوین و صنعتی و... را مرتفع نمائیم.

در این دیدار دو ساعته معاونین سازمان مدیریت و برنامه ربزی و جهاد کشاورزی استان، دکتر عسکری را همراهی و در پایان در ضیافت نماز مغرب و عشاء و همچنین افطاری دامپزشکی  شرکت کردند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
ان شاالله گشایشی حاصل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
دامپزشکی می بایست بره زیرمجموعه وزارت بهداشت نه جهاد
نظر شما
ادامه