کد خبر: ۷۳۷۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر عسکری فرد» مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با حضور در نظام دامپزشکی خوزستان با «دکتر تقویانپور» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، نظام دامپزشکی استان با پیشبرد مطلوب امور متصدی گری دامپزشکی می تواند بازوی اجرایی توانمندی برای امور حاکمیتی اداره کل دامپزشکی استان باشد و وجود هماهنگی و تعامل سازنده باعث می شود برنامه تحولی دامپزشکی استان در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و بهداشت سلامت فرآورده های خام دامی با سرعت بیشتری انجام شود.

در این دیدار صمیمانه «دکتر تقویانپور» رئیس شورای نظام دامپزشکی خوزستان ضمن تبریک مجدد انتصاب مدیرکل دامپزشکی استان و عضویت انتصابی در شورای نظام دامپزشکی خوزستان، از اقدامات موثر دامپزشکی در اجرای ماده 19 تقدیر و تشکر نمود و افزود: با همکاری های فی ما بین اداره کل دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی در خصوص صدور پروانه های بهداشتی، دامپروری ها، مرغداری ها و آبزی پروری ها و اجرای ماده 5 در حوزه دامپزشکی امید است همکاری و تعامل بیشتری صورت می پذیرد.

در ادامه این دیدار «دکتر عسکری فرد» نیز با بیان این موضوع که دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی هر دو در یک راستا در حال خدمت رسانی هستند عنوان کرد: نظام دامپزشکی استان با پیشبرد مطلوب امور متصدی گری دامپزشکی می تواند بازوی اجرایی توانمندی برای امور حاکمیتی اداره کل دامپزشکی استان باشد و وجود هماهنگی و تعامل سازنده باعث می شود برنامه تحولی دامپزشکی استان در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و بهداشت سلامت فرآورده های خام دامی با سرعت بیشتری انجام شود.

 وی همچنین بر تشکیل کارگروه های مشترک بین اداره کل دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی خوزستان تاکید کرد و افزود: دامپزشکی استان آمادگی کامل را در خصوص رسیدن به تعامل و هماهنگی های بیشتر برای تسریع در صدور پروانه‌های حوزه دامپزشکی در چهارچوب قوانین و دستورالعمل ها در بر طرف نمودن موانع برای تحقق شعار سال و افزایش تولید، همکاری های لازم را انجام دهد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
با سلام
مدیر کل گرامی و ریاست محترم نظام و رییس محترم اداره دارو درمان دامپزشکی استان خوزستان
احتراما همانگونه که مطلع هستید
به استناد ویرایش چهارم
یکی از اعضا کمیته استانی ماده ۲
رییس (نماینده) انجمن های صنفی می باشد.
شنیده ها حاکی از عدم دعوت رییس انجمن صنفی مراکز واکسیناسیون استان خوزستان( آقای دکتر مهدی خسروی) علی رغم اینکه مدت هاست از تشکیل قانونی این صنف میگذرد می باشد.
لطفا پاسخ دهید علت این رفتار غیر حرفه ای و غیرقانونی چیست؟
قطعا این موضوع از طریق سازمان نظام ، سایر دستگاه های مرتبط و رسانه حکیم مهر پیگیری خواهد شد.
امیدواریم با درایت مدیران دامپزشکی استان بویژه شخص مدیر کل محترم استان خوزستان شاهد رفع مشکل و دعوت از رییس انجمن صنفی مراکز واکسیناسیون استان در جلسه بعدی باشیم.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Lithuania |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ضمن عرض پوزش
در متن فوق،
نام رییس انجمن صنفی مراکز واکسیناسیون استان خوزستان، مهدی ذکر شده بود
نام صحیح، دکتر داوود خسروی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
با سلام و عرض ادب
دوست عزیز این انجمن به فرض تشکیل کلا ۸ تا ۹ عضو داره
این انجمن در قالب مراکز مستقل ایجاد شده که کلا ۱۰درصد عملیات واکسیناسیون دام و طیور استان را شامل میشود
این تعداد و حجم کاری قابلیت نمایندگی واکسیناسیون بخش خصوصی یک استان را ندارد
نظر شما
ادامه