کد خبر: ۷۳۸۰۹

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قرچک از کشف ۸۳ تن پودر استخوان و مکمل‌های خوراک دام از یک کارگاه غیر مجاز در قرچک خبر داد‌.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر سیدمحمد خلیلی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این اداره طی پایش میدانی از سطح شهرستان موفق شدند یک واحد کارگاه غیرمجاز که اقدام به تولید پودر استخوان و مکمل‌های خوراک دام در شرایط کاملاً غیربهداشتی و با استفاده از مواد اولیه فاقد هویت می‌کرد را کشف کنند و طی بازرسی از این واحد حدود ۸۳ تن انواع مکمل‌های غذای دام، کربنات کلسیم، استخوان و پودر استخوان را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: همچنین با هماهنگی و اخذ دستور از مقام محترم قضایی واحد مذکور پلمپ و متصدی واحد جهت رسیدگی به تخلفات صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی گردید.

خلیلی در پایان افزود: حفظ سلامت شهروندان از طریق کنترل و نظارت بهداشتی بر کلیه مراحل تولید فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره از اولویت‌های بسیار مهم دامپزشکی بوده و کارشناسان این اداره در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با متخلفین وفق ضوابط، رفتار قانونی را اعمال خواهند نمود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

 


نظر شما
ادامه