کد خبر: ۷۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسکو خبر داد:
«دکتر روزبه شکوه ایرانی» افزود: بلافاصله پس از تماس با پلیس، با دستگیری مرغ‌فروش متخلف و تشکیل پرونده، موضوع وارد مراحل قضایی گردید که مراتب در حال پیگیری است ...

حکیم مهر: یک مرغ فروش متخلف بهداشتی ضمن تمرد از قانون و ممانعت از انجام بازرسی بهداشتی واحد عرضه توسط اکیپ دامپزشکی، همکار این اداره را حین انجام ماموریت مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر روزبه شکوه ایرانی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسکو با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در جریان بازدیدهای اکیپ بازرسی بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان اسکو، متصدی یکی از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی که سابقه اهانت به کارشناسان نظارتی و به دنبال آن پلمب مرغ فروشی را در پرونده خود دارد، ضمن ممانعت با انجام بازرسی واحد عرضه (ضبط مقداری گوشت گوسفندی غیرقابل مصرف انسانی)، اقدام به فحاشی مستقیم و ضرب و شتم همکار دامپزشکی نمود که بلافاصله پس از تماس با پلیس، با دستگیری و تشکیل پرونده موضوع وارد مراحل قضایی گردید که مراتب در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است طبق ماده 609 قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین و درگیری با کارکنان حین انجام وظیفه منجر به محکومیت از 3 تا 6 ماه حبس و یا 74 ضربه شلاق خواهد شد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
4
با سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات الهی برای همکاران محترم دامپزشکی ... و عرض خداقوت به آقای دکتر روزبه شکوهی .
پاسخ ها
شکوهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ممنون از همه همکاران و سربازان بی ادعای خانواده بزرگ دامپزشکی کشور، مردان میدان علم و عمل، حافظان امنیت غذایی و عاشقان خدمت به محرومان.
حسن پور، مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
1
ضمن خداقوت به جناب آقای دکتر شکوهی عزیز و آرزوی سلامتی برای همکار گرامی آسیب دیده مان از درگاه حضرت حق، خوشبختانه آقای دکتر شکوهی عزیز ، تجربه بسیار ارزنده در برخورد با چنین مواردی در هنگام کار در بخش خصوصی و دولتی سیستان و بلوچستان (زاهدان) دارند، ان شا الله با حمایت های مدیرکل محترم استان جناب آقای دکتر بهداد گرامی، پیگیری قضایی آن هم، به نتیجه مطلوب برسد.
نظر شما
ادامه