کد خبر: ۷۳۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: اجرای گشت نظارتهای بهداشتی با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان تهران راس ساعت 6 صبح مورخ 04/02/1402 از اداره کل دامپزشکی شروع شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مسعود محمدیان» ضمن عرض خیر مقدم  و تبریک عید سعید فطر به حاضرین در جلسه و همکارانی که بصورت وبیناری حضور داشتند، گفت: طبق دستورالعمل سازمان دامپزشکی در کشتارگاههای طیور تمامی محمولههای مرغ وارد شده باید با گواهی بهداشتی حمل باشد؛ همچنین پس از کشتار همه محمولهها با گواهی بهداشتی حمل از کشتارگاه خارج شوند و مسئولین فنی بهداشتی در تمامی واحدها اعم از کشتارگاهها، سردخانهها و مراکز بستهبندی موظف هستند آمار دقیق موجودی و ورود و خروج مرغ را به ادارات دامپزشکی اعلام نمایند.

محمدیان در ادامه افزود: قطعه‌بندی مرغ در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ممنوع بوده و فقط مراکز دارای مجوز، مجاز به قطعه‌بندی هستند .

محمدیان با اشاره به اینکه هر گونه حمل و جابجایی دام زنده و فرآورده های خام دامی فقط با داشتن گواهی بهداشتی حمل مجاز است، افزود: محموله‌های فاقد گواهی بهداشتی حمل تخلف محسوب شده و طبق ضوابط برخورد قانونی به عمل می آید.

در پایان دکتر محمدیان ابراز امیدواری کرد با نظارت دقیق در این بازرسی‌ها، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی وارد سفره مردم شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
تاکسی ها ی میگه.. مگه خطی هستند کارمندهای دامپزشکی اون جا. واقعا افتضاح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
واقعا این وضعه لجستیکی اداره کل تهران تو پایتخته خدا بداد ادارات کل و شهرستان ها دیگه برسه...چه توقعی داریم....یه مشت تاکسی خطی آوردن یعنی برن بازدید.چقدر افتضاح....دوروز دیگه به راننده تاکسی ها هم میگن دکتر..باور کنید روپوش هم دادن بپوشن حتما.تو فارس هم عین همین بود واسه عکس همه هرکی رو داشته رد میشد هم آورده بودن روپوش تنش کرده بودن وایسه تو عکس شلوغ بشه...از راننده بگیر تا دربون و تلفنچی و دکتری که عین بیست سال خدمتش روپوش ندیده چه برسه بازدید نظارتی...ای خخخخخخدا
نظر شما
ادامه