کد خبر: ۷۳۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: بازدید نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور، اداره کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی استان قم در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ۴ واحد کارخانجات فراورده های گوشتی به صورت سرزده صورت گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر سید مهدی سرکشیک» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان گفت: در این بازدیدها علاوه بر بازرسی سردخانه های واحدها از جهت بررسی موجودی گوشت مرغ تازه و منجمد و کنترل مستندات موجود، سایر موارد بهداشتی و قرنطینه ای نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 وی در ادامه بیان داشت: در یکی از کارخانجات فرآورده‌های گوشتی، مقدار ۶۵۰ کیلوگرم اسکلت غیربهداشتی استحصالی از لاشه‌های طیور ضبط و معدوم‌سازی شد.

دکتر سرکشیک در انتها افزود: با توجه به سوء استفاده افراد متخلف و سودجو جهت استفاده از مرغ‌های منجمد و از انجماد خارج نمودن (دیفراست) و قطعه‌بندی آن و فروش به عنوان قطعات گوشت مرغ تازه، از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلفات در این حوزه (نگهداری در شرایط غیرانجماد، قطعه بندی و... گوشت مرغ‌های منجمد) را از طریق شماره های ۱۵۱۲ و ۳۶۶۴۲۷۸۹ اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
فقط غیر بهداشتی بوده ؟ اگر بهداشتی بود اگر خوب چرخ کنند قاطی مواد اولیه فراورده های گوشتی کنند طوری نیست ؟!!!
نظر شما
ادامه