کد خبر: ۷۴۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر علی کاووسی» مدیر کل دامپزشکی استان گلستان به همراه «دکتر هادی تبرایی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشورو هیئت همراه و «دکتر سالار» رئیس اداره نظارت استان، شامگاه پنجشنبه ۱۴۰۲/۲/۷ از کشتارگاه صنعتی طیور در حال تاسیس پر طلای (چیلای) مینودشت بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، مدیر کل دامپزشکی استان در این بازدید ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه و قدردانی از تلاش و همت دست اندرکاران این کشتارگاه ملاحظات فنی و مدیریتی در تمام خطوط این کشتارگاه را از مدیران مربوطه بهداشتی جویا شد و نکات لازم را جهت افزایش کیفیت تولید متذکر شد.

 همچنین مدیر کل اداره نظارت سازمان با اشاره به استحصال گوشت با بالاترین سطح بهداشت بر اهمیت ارتقای کشتارگاه های صنعتی طیور استان تاکید کرد و اظهار داشت: از مزایای استفاده از تجهیزات به خصوص خط تخلیه اتوماتیک اندرونه موجب پیشرفت از نظر کیفیت و حفظ بهداشت لاشه گوشت مرغ می باشدو این امر با تشکیل جلسات متعدد با مسئولان ذیربط و بهره برداران عملی می شود.

وی پس از بازدید پیشنهادات لازم را در مورد نکات بهداشتی وفنی کشتارگاه یادآور شد.

شایان ذکر است این کشتارگاه از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شروع به بهسازی کرد و اشتغالزایی حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم را شامل می شود و انشالله تا پایان فصل بهار آغاز به کار می کند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
1
مدیر کل دامپزشکی وضعیت بهداشتی کشتارگاه را از مدیران مربوطه بهداشتی جویا شد ؟
این چه جمله بی معنی

حکیم مهر لطفا اخبارهای این چنینی رو ویرایش کنید
تا آبروریزی نشود
نظر شما
ادامه