کد خبر: ۷۴۱۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر میرزاپور» رییس اداره شهرستان از ضبط و معدوم سازی 2 تن گوشت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد، دکتر میرزاپور افزود: طی گزارش مردمی از یک سردخانه غیر مجاز میزان 2 تن گوشت فاقد هویت و تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف کشف و با دستور قضایی معدوم گردید .

وی گفت: این سردخانه واقع در شهرستان نظرآباد میباشد و در بازدید صورت گرفته توسط رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، حراست و بازرسی اداره کل استان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد از سردخانه فرآورده های غیرقابل مصرف ضبط و هماهنگی لازم جهت معدوم سازی آن صورت پذیرفت.

دکترمیرزاپور در پایان گفت: مردم میتواند هر گونه تخلف بهداشتی را با سامانه تلفنی 1512 درمیان بگذارند تا در سریعترترین زمان ممکن کارشناسان نظارت درمحل حاضر و نسبت به بازرسی های لازم اقدام کنند.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
2
متولی سردخانه را پیدا کنید وگوشتهای موصوف را به خورد خودش وخانواده اش بدهید!!!!
نیما بهرامی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
1
مخلص جناب مهندس پزشک پور عزیز .
امام خمینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
من خودم حدود ۱۰۰ تا عکس گرفتم از یکی از معروفترین رستورانهای بماند کجا می‌آمد تاریخ گذشته انگار نماینده بهداشت اون مجموعه هم با صاحب رستوران زد و بند داشت باری نهایت من اخراج شدم ولی رستوران داره با قدرت تمام ادامه میده با چشم خودتون که می‌بینید چه خبره آخه کدوم خری میاد با گوشت کیلویی ۴۰۰ تومن رستوران بزنه همینه دیگه
نظر شما
ادامه