کد خبر: ۷۴۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از کشف و ضبط ۳۲۰۹ عدد دارو و واکسن تاریخ مصرف گذشته طی سال جاری توسط دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر علیاکبر بگمحمدی» اظهار کرد: شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان دارای بیشترین تعداد داروخانه و مرکز پخش در استان است.

وی افزود: کارشناسان این اداره به صورت منظم از تمامی این مراکز بازدید به عمل آورده و به منظور حفظ و حراست سرمایه های دام و طیور استان، اقلام دارویی و واکسن های تاریخ مصرف گذشته را ضبط و امحا می کنند.

دکتر بگمحمدی بیان کرد: در همین راستا در سال جاری 3 هزار و 209 عدد دارو و واکسن تاریخ مصرف گذشته به ارزش ریالی 290 میلیون تومان از شرکت های پخش و داروخانه های دامپزشکی سطح شهر ایلام در سال جاری خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام عنوان کرد: همچنین برای مراکز متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
2
آقای رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام که با افتخار این خبر را اعلام کردید و از معرفی متخلفین به مراجع قضایی صحبت می کنید.
چه عامل یا عواملی باعث شده تاریخ مصرف این حجم دارو و واکسن بگذرد و همکاران دامپزشک ما متضرر شوند؟
جواب این سئوال را به راحتی می توان در سیاست های غلط سازمان دامپزشکی جستجو کرد. زمانی که بدون توجه به ظرفیت دام و طیور یک منطقه و فقط به جهت بالا بردن آمار اشتغال مجوزهایی می دهید که امکان کارکردن نه تنها برای افراد جدید وجود ندارد بلکه قدیمی ها هم متضرر می شوند نمی توان غیر از چنین مواردی و ورشکستگی بخش خصوصی انتظار دیگری داشت.
من هم معتقدم باید موضوع در دادگاهی عادلانه برگزار شود؛ اما در آن دادگاه ................. هم باید محاکمه شوند و جوابگوی تصمیمات اشتباه و نسنجیده خودشان باشند.
نظر شما
ادامه