کد خبر: ۷۴۶۹

حکیم مهر - معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به حساس بودن کار دامپزشکی، این سازمان سه هدف و وظیفه اصلی حفظ سرمایه دامی، ارتقاء بهداشت جامعه و از همه مهم تر تامین امنیت غذایی مردم را بر عهده دارد.
دکتر خالد خداویردی در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، بر تعامل و همدلی بیشتر بین مدیران این مجموعه تاکید کرد و افزود: باید با استفاده از تجربیات یکدیگر برای رسیدن به اهداف این سازمان تلاش کنیم.


معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: این اهداف موجب شده تا در سایر نقاط جهان شاهد تغییر و تحولاتی در حوزه دامپزشکی باشیم که این تغییرات نیز در سازمان دامپزشکی کشور ما مشهود است.
خداویردی، با اشاره به گستره فعالیت های دامپزشکی گفت: به نوعی تمامی مردم مخاطبان این سازمان هستند.
وی دامپزشکی را تنها مرجع تعیین کننده سلامت دام برشمرد و بیان کرد: در این زمینه سازمان دامپزشکی کشور پیشرفت های خوبی داشته به نحوی که می توان گفت پاسخگوی توقعات مردم و مسوولان در این زمینه بوده است.
خداویردی، با اشاره به پیشرفت های اداره کل دامپزشکی در جنوب کرمان گفت: پیشرفت های این اداره کل در بخش های مختلف قابل توجه و بی نظیر است.
وی ادامه داد: این اداره کل از زمان تاسیس با توجه به نیروهای اندک خود توانسته با تلاش و کوشش همه پرسنل به دستاوردهای خوبی در زمینه مبارزه و کنترل بیماریها دست یابد.
در ادامه مدیرکل امور اداری سازمان دامپزشکی کشور، در ادامه با اشاره به کمبود نیرو در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: برای تکمیل چارت سازمانی این اداره کل تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
علی اکبر رضایی نژاد ، افزود: رفع کمبود نیرو نقش موثری در ارتقاء خدمات ارائه شده دارد.
در ادامه نیز علیرضا رجایی ، مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل بیان کرد: عمده مشکلات این اداره کل در شهرستان ها کمبود نیروی انسانی، وسایل نقلیه و ساختمان اداری است.
گفتنی است اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در سال 86 از اداره کل دامپزشکی استان کرمان منتزع شده و استقلال یافته است.

 

نظر شما
ادامه