کد خبر: ۷۵۰۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف پنج سند همکاری در حوزه‌های دامپزشکی، ارتباطات، فرهنگ، شیلات و فنی حرفه‌ای امضا کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، این اسناد روز چهارشنبه - ۲۱ تیر - در جریان سفر آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات ایرانی به نایروبی، در حضور روسای جمهور دو کشور به امضای هیات های سیاسی و اقتصادی ایران و کنیا رسید.

این اسناد در حوزه‌های ارتباطات، معدن، شیلات، گردشگری، همکاری های معدنی و صنعتی، آموزش فنی و حرفه ای و کشاورزی بود که وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از دولت ایران این اسناد را امضا کردند.

آیت الله رئیسی که به دعوت «ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا به نایروبی سفر کرده است، صبح امروز - چهارشنبه - به وقت محلی وارد پایتخت این کشور شد و بلافاصله آیین استقبال رسمی از وی و هیات همراه در کاخ ریاست جمهوری کنیا برگزار شد.

پس از مراسم استقبال رسمی، گفت و گوهای خصوصی روسای جمهور دو کشور آغاز شد و سپس مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه ایران و کنیا با حضور آیت الله رییسی و ویلیام سامویی روتو انجام شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
1
1
همین نیم بند دامپزشکی هم که هست با این حرکات و حجم بیماری که از کنیا وارد می‌شه نابود خواهد شد. فقط یکسال صبر کنید و نتیجه را خواهید دید. این دولت بی‌تدبیرترین دولت بعد از انقلاب است.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
2
مبارکه، تبادل کریمه کنگو و سل و تب برفکی و بروسلوز و غیره به و از کشور با کنیا انجام می‌شه.
نظر شما
ادامه