کد خبر: ۷۵۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرمانده پلیس‌راه سرولایت گفت: تصادف یک خودروی سواری با یک خوک وحشی در جاده قوچان-چکنه موجب تلف شدن حیوان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سرگرد مصطفی عباسی» خاطرنشان کرد: سه شنبه شب تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با خوک در محور مواصلاتی قوچان - چکنه منجر به بروز خسارت به پراید و تلف شدن این حیوان شد.

وی با بیان ضرورت رعایت نکات ایمنی در هنگام تردد شبانه تأکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان باعث حفظ جان خود و سرنشینان می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه سرولایت همچنین خاطرنشان کرد: حدود ۳۴ درصد سرنشینان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه عامل انسانی بیش از ۶۰ درصد تصادفات را در بر می‌گیرد، عنوان کرد: ترانزیتی بودن، دوطرفه و کم عرض بودن و در برخی نقاط تاریکی و عدم نصب تابلوهای راهنمای مناسب و عدم وجود مجتمع رفاهی مناسب برای استراحت رانندگان از جمله عوامل واژگونی‌ها است.

سرگرد عباسی ادامه داد: عدم اصلاح شیب‌ها، اختلاف سطح بین شانه و سطح سواره‌رو، پیچ‌های خطرناک و تند طول مسیر و قوس جاده‌ای با میدان دید بسیار کم نیز از جمله عوامل تأثیرگذار در بروز تصادفات و واژگونی‌ها است.

وی همچنین عدم ساماندهی دوربین‌های ثابت به سامانه ثبت سرعت متوسط را به عنوان عامل وقوع حوادث شبانه و تشدید خسارات مالی و جانی به هم وطنان عنوان کرد و گفت: ایجاد توقفگاه‌های موقت، ساماندهی پارکینگ‌ها، رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، توجه به هشدارها و توصیه‌های ترافیکی در سطح محور می‌تواند در کاهش حوادث تأثیر بسزایی داشته باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
1
ایول داری پراید!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه