کد خبر: ۷۵۲۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی آمار نیروهای انسانی و فضاهای فیزیکی این اداره کل در استان، شرایط هر دو بخش را نگران کننده خواند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر سیدمختار رجایی فر» به تشریح گوشه‌ای از اقدامات دامپزشکی و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه و امنیت غذایی و حفظ و حراست از سرمایه دامی پرداخت.

وی به چالش‌های فراروی مجموعه دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد اعتبارات و نیروی انسانی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وضعیت اداره کل دامپزشکی استان که اکثر قریب به اتفاق همکاران‌مان در این مجموعه بازنشسته شده‌اند اکنون حدود ۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد ١٠٩ پست از ۲۱۴ پست پیش‌بینی شده این اداره کل بلا تصدی است که مشکلات زیادی در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف را ایجاد کرده است.

رجایی فر به وضعیت نیروهای انسانی در اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و خاطرنشان کرد: این اداره کل به همراه ٩ شهرستان آن عملا فاقد نیروهای راننده، خدماتی و نگهبان است.

وی تاکید کرد: به‌رغم مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذیربط متاسفانه تاکنون مجوزی در این خصوص، اختصاص داده نشده است.

رجایی فر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرسوده بودن ساختمان‌های اداری شهرستان‌های بویراحمد، باشت و کهگیلویه در استان کهگیلویه  و  بویراحمد هم پرداخت و یادآور شد: ناایمن بودن این ساختمان‌ها و احتمال فرو نشست آنها امکان استقرار کارکنان در آن به منظور ارائه خدمات به مردم را به حداقل رسانده است.

وی گفت: شایسته است به صورت ویژه و به منظور نوسازی، بهسازی، تامین نیرو و ارائه مجوزهای لازم تدابیر فوری اندیشیده شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
0
1
متاسفانه وضعیت نیروی انسانی در اکثر استانها مطلوب نمیباشد،در دو آزمون استخدامی گذشته هیچگونه آزمونی جهت دامپزشکی برگزار نشد،در صورتی که با این وضعیت میبایست در هر ازمون استخدامی دامپزشکی نیز دارای سهمیه استخدامی باشد،شایسته است به جای طرح مکرر مسائل معیشتی و تسری و مالی که البته نیاز و به حق هم هست کمبود نیرو و درخواست افزایش سهمیه استخدامی جهت ارایه خدمات مطلوب تر نیز داده شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
با سلام برای استخدام این جوانان تحصیل کرده بیکار مجوز بگیرید
نظر شما
ادامه