کد خبر: ۷۵۲۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
مدیرکل دفتر بهداشت و بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور در غرفه حکیم مهر:
«دکتر محمدباقر مقدس» افزود: چند شرکت تولیدکننده داخلی و واردکننده دنبال این بودند که اگر سازمان دامپزشکی اعلام نیاز کند، پیگیر واردات این واکسن‌ها باشند که من فکر می کنم اتفاق خوبی در صنعت طیور است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: مدیر کل دفتر بهداشت و بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، گفت: «نمایشگاه امسال در مقایسه با سال های گذشته از استقبال نسبتا خوبی برخوردار بود. غرفه داران نیز با اینکه مدت زیادی نیست که از شروع به کار نمایشگاه گذشته اما خوشبختانه احساس رضایت می کنند.»

«دکتر محمدباقر مقدس» ادامه داد: «نمایشگاه محل عرضه تولیدات روز و تکنولوژی روز است. خوشبختانه با نگاهی که من به نمایشگاه داشتم، اتفاقات جدید و تکنولوژی های روز در حال ارائه است. جمعیتی که من دیدم و صحبت هایی که مبادله می شد، بیانگر این بود که نمایشگاه نسبت به سال های گذشته و بعد از کرونا هر سال بهتر می شود.»

وی ادامه داد: «یکی از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، در حوزه واکسن های نوترکیب واکسن های اتوژن است که تکنولوزی روز دنیا در ساخت آنها به کار می رود. چند شرکت هم تمایل داشتند که در این زمینه ورود کنند، چه شرکت های داخلی که قصد تولید داشتند و چه شرکت های وارد کننده که دنبال این بودند که اگر سازمان دامپزشکی اعلام نیاز کند، پیگیر واردات باشند که من فکر می کنم اتفاق خوبی در صنعت طیور است.»

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
0
1
.... واکسن اتوژن در دامپزشکی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
1
واکسن های نوترکیب و نوپدید در ایران تست نشده و در واقع وارد کردن سویه های جدید ویروس به کشور با دست خودمان است ضمن اینکه در حال حاضر واردات این واکسنها هیچ اولویتی ندارد و افتخاری برای کشور محسوب نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
1
................... در داخل کشور توانایی ساخت واکسن وچود داره بعلاوه واکسیناسیون بدون رعایت شرایط بهداشتی قرنطینه ای یعنی هیچ.
نظر شما
ادامه