کد خبر: ۷۵۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر فردین حسین زاده» رییس دامپزشکی با اشاره به فرارسیدن ایام گرم سال و نیز در پیش بودن ماه محرم از انجام طرح ضربتی تشدید نظارت بهداشتی بر کلیه مراکز عرضه سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، «دکتر حسین زاده: گفت: تمامی اکیپ های میدانی دامپزشکی در این روزهای خاص وبصورت غیر مترقبه با توقف سایر فعالیتهای فاقد فوریت، بطور گسترده در سطح شهرستان پخش شده و با اعزام و حضور همزمان در اقصی نقاط سطح شهرستان بصورت ضربتی کاربازرسی بهداشتی و نظارت بر مراکز عرضه سطح شهرستان را به انجام رسانیدند.

وی افزود سرعت عمل، حساسیت و دقت نظر کارشناسان منجر به کشف میزان 415 کیلو گرم انواع  فرآورده پروتئنی غیر قابل مصرف شامل کالاهای تاریخ گذشته، کشتار غیر مجازدام و مواد فاقد هویت بهداشتی شده که از این میان میزان 211 کیلو گرم بدلیل مشکلات بهداشتی حاد معدوم سازی و مابقی به منظور اقدامات تکمیلی توقیف شد. ضمنا طی بازدید های انجام شده تعداد 5 مرکز عرضه پلمپ گردید.

دکتر حسین زاده ضمن اعلام کشف لیبل و برچسب جعلی در یکی از فروشگاههای عرضه مرغ در منطقه کردان که مبادرت به بسته بندی بشقابی مرغ با الصاق برچسب جعلی کشتارگاه می نمود، گفت: طی بازدید از یک واحد پروتئینی دیگر در همین منطقه کارشناسان ما در لحظه بازکردن بسته بندیهای مرغ تاریخ گذشته و قطعه بندی آنها بمنظور تغییر شکل و احیانا فروش به شکل طعم دار و مزه دار، حضور یافته و با توقف کار و برخورد با متصدی واحد، اعمال قانون نمودند.

در همین رابطه وی از مردم خواست در زمان خرید محصولات پروتئینی حتما به مشخصات محصول دقت کرده و از خرید کالاهایی نظیر جوجه زعفرانی و طعم دار که در واقع میتواند نوعی فریب کاری و تغییر شکل کالاهای تاریخ گذشته و یا نامناسب بوده پرهیز نمایند. 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ح دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
0
0
ای کاش حکیم جان یک گزارش از عملکرد تیم بازرسی ویژه اداره کل تهران در سطح شهر تهران که توسط مدیرکل پای کار این اداره تشکیل شده تنظیم و نشر می‌دادید بینظیر بینظیر هم حجم بازدیدها هم معدود سازی ها، ضبط و هم اصلاح بهداشتی
بنده در شهرداری هستم و افتخار میکنم به چنین کارمندان جسور کاردان و وقت نشناس!
نظر شما
ادامه